Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@20:35:20 GMT

هافبک برزیلی در آستانه جدایی از یوونتوس

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۲۵۰۴

هافبک برزیلی در آستانه جدایی از یوونتوس

آرتور ملو، هافبک برزیلی یوونتوس، قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از این باشگاه جدا شود.

به گزارش "ورزش سه"، انتقال آرتور از بارسلونا به یوونتوس چندان موفقیت آمیز نبود و این بازیکن نتوانسته درخششی که پیش از این در نوکمپ داشت را در این تیم تکرار کند.

آینده این بازیکن در تورین به هیچ وجه مشخص نیست و به نظر می‌رسد که او تصمیم جدی دارد تا در ماه ژانویه این تیم را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرتور در هفته‌های اخیر فرصت بیشتری برای بازی تحت هدایت مکس آلگری به دست آورده  اما همچنان ممکن است تصمیمش را برای جدایی از این باشگاه تغییر ندهد.

جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار ایتالیایی، مدعی شده که باشگاه‌های بسیاری پیشنهادهایی را برای خرید آرتور به یوونتوس ارائه کرده‌اند و مدیران این باشگاه در حال حاضر در حال ارزیابی این پیشنهادها هستند.

 

 

اگر آرتور در نهایت تصمیم قطعی به جدایی از یووه داشته باشد، این باشگاه باید بازیکنی را به عنوان جانشین او به خدمت بگیرد.

هرچند که آنها برای این کاردو گزینه در پیش دارند، اول این که آرتور را با یکی از بازیکنان باشگاه‌هایی که خواهان جذبش هستند معاوضه کنند و گزینه دوم این است که بازیکنی را به عنوان جانشین او جذب کنند.

در هر حال آلگری به مدیران یووه اعلام کرده که نیاز به جذب جانشینی در صورت جدایی آرتور دارد.

این بازیکن 25 ساله تا سال 2025 با بیانکونری قرارداد دارد و این فصل در 10 بازی در سراسر رقابت‌ها برای این تیم به میدان رفته که مجموعا شامل 399 دقیقه حضور در میدان بوده است.

آرتور تنها در چهار بازی در ترکیب اصلی یووه قرار داشته و از این که فرصت کافی در این تیم ندارد چندان خشنود نیست.

آرتور ملو یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرتور ملو یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک خبر جدید درباره علی کریمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ۲۹ بهمن ماه سال گذشته بود که خبر مهمی از ترکیه به ایران رسید. باشگاه کایسری اسپور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که قراردادش با علی کریمی، هافبک سابق باشگاه استقلال را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده است.

این هافبک ایرانی ۳۰ ساله در این فصل ۲۳ بازی در کایسری‌اسپور انجام داده و در این مدت ۲ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

کریمی، بعد از جدایی از استقلال ابتدا در باشگاه «قطر اس سی» و سپس در تیم «الدحیل» قطر بازی کرد و بعد از حضور در جام باشگاه‌های جهان (همراه با الدحیل ) به سوپرلیگ ترکیه و باشگاه کایسری‌اسپور منتقل شد.

کریمی این روزها مراحل درمان پای آسیب دیده‌ خود را سپری می‌کند. او در بازی‌های اخیر کایسری غیبت داشته و شوکوروف ازبکستانی این فرصت را به دست آورده تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. کایسری از ۳۵ بازی ۴۱ امتیاز به دست آورده و در جایگاه سیزدهم لیگ ۲۰ تیمی ترکیه قرار گرفته است.

آخرین خبر از مصدومیت کریمی این است که او تا پایان فصل ریکاوری می‌کند و از ابتدای فصل بعد در ترکیب کایسری‌اسپور قرار می‌گیرد. او که این فصل یکی از بازیکنان کلیدی کایسری بوده و مقبول هواداران هم قرار گرفته، امیدوار است فصل بعد با باشگاه ترکیه‌ای نتایج قابل قبولی کسب کند. کسب سهمیه اروپایی از جمله اهداف کریمی و کایسری در فصل آینده است.

کد خبر 849474 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • کشف شمشیر کمیاب ۱۰۰۰ ساله
  • کشف شمشیر کمیاب هزار ساله در اسپانیا
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!