Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان البرز - فردین حکیمی گفت: تشدید برخورد قانونی با خودروهای دودزا و فاقد برچسب معاینه فنی اعم از شخصی یا دولتی توسط پلیس راهور از جمله مصوبات یادزهمین کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای البرز می باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز گفت: جلوگیری از تردد وسایل حمل و نقل عمومی که آلایندگی قابل رویت دارند از محل توقفگاه ها و پایانه های حمل و نقل برون شهری، جلوگیری از انجام تمام فعالیت های عمرانی که سبب تشدید آلودگی هوا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ساخت و سازهای شهری، راه سازی و پروژه های عمرانی شهرداری، استقرار پایگاه های سیار فوریت های پزشکی و هلال احمر با جانمایی مناطق آلوده تر و پرتردد به منظور کاهش زمان دسترسی به پایگاه ها و تهیه و توزیع و الزام استفاده از ماسک استاندارد توسط کارکنانی که حضور فیزیکی در سطح شهر به عنوان وظیفه خدمتی آن ها مشخص شده از دیگر مصوبات این کمیته به شمار می رود.

ممنوعیت استفاده از سوخت مایع در صنایع به ویژه صنایع مستقر در مجاورت کلانشهر کرج و تامین سوخت گاز مورد نیاز برای واحدهای متصل به شبکه گازرسانی که فعالیت آن ها در این شرایط ضروری است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز  گفت: موافقت با مرخصی افرادی که دارای مشکلات تنفسی و قلبی هستند ،  همچنین مرخصی اولیای کودکانی که به مهدکودک می روند و ممنوعیت استفاده از نفت کوره در ریخته گری ها از دیگر مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای البرز  است.

او گفت: اطلاع رسانی برای خودداری از فعالیت های ورزشی اعم از انفرادی، همگانی و باشگاهی در محیط های بازر، جلوگیری از سوزاندن شاخ و برگ درختان و بقایای محصولات کشاورزی و باغی و جلوگیری از تردد کامیون ها از ساعت ۶ صبح تا ۲۱  در سطح کلانشهر کرج از دیگر این مصوبات به شمار می رود.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی استان آلاینده های زیست محیطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۲۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فریدی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ورامین با اشاره به اینکه طی گزارشات و شکایات مردمی واصله به این اداره مبنی بر انتشار بو نامطبوع به خصوص در هنگام شب در منطقه جعفرآباد جنگل شهرستان ورامین، پس از شناسایی یک واحد آلاینده فعال توسط کارشناسان این اداره، با صدور اخطاریه‌های قانونی نسبت به غیرمجاز بودن و آلایندگی برای ادامه فعالیت این واحد اقدام شد، افزود: پس از بی توجهی مسئول واحد به اخطاریه‌های صادره، با اخذ دستور قضائی این واحد آلاینده پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به‌عمل آمد.

وی اظهار داشت: بر اساس قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست هر واحد آلاینده باید پس از دریافت اخطاریه ظرف مدت زمان مشخص شده از سوی محیط زیست نسبت به توقف فعالیت آلاینده تا زمان رفع آلایندگی اقدام کند، در غیر این صورت، از ادامه فعالیت این واحدها جلوگیری می‌شود.

کد خبر 6097110

دیگر خبرها

  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • بیش از ۱۲۰۰ ماما در استان البرز فعالیت می‌کنند
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست
  • بهترین روش برای تمیز کردن محیط‌های تجاری
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم