Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه تیم مدعی سپاهان، شهرداری ارومیه و پیکان درحالی در مثلث قدرت برای تعیین جایگاه تیم‌های اول تا سوم لیگ برتر والیبال قرار دارند که لبنیات هراز نیز به عنوان تیم چهارم در جدال تنگاتنگ با مثلث قدرت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته شانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» فردا (یکشنبه 18 دی‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای رفسنجان، گرگان، تهران، رامسر، گنبد، یزد و ورامین پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیم صدرنشین سپاهان هفته شانزدهم را با میهمانی در گنبد آغاز خواهد کرد؛ آن هم در شرایطی که شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم سپاهان، سه هفته ناکامی پشت سرگذاشته‌اند و علاوه بر هفته آخر دور رفت، دو هفته آغازین دور برگشت را هم مقابل حریفان متحمل شکست شده‌اند. در چنین شرایطی سپاهان این هفته به دنبال پیروزی است. در طرف مقابل شاگردان عظیم جزیده در تیم شهرداری گنبد هم در تلاشند تا از رتبه دهمی خود فاصله بگیرند.

شهرداری ارومیه تیم دوم جدول رده‌بندی که در حال حاضر 12 برد و 33 امتیاز در کارنامه دارد، در رامسر به مصاف هورسان خواهد رفت. شاگردان مسعود آرمات در تیم هورسان 5 برد و 17 امتیاز دارند و فعلا بیشتر از رتبه سیزدهمی جدول بالا نیامده‌اند. البته هورسان رقابت نزدیکی با تیم‌های یازدهم و دوازدهم جدول یعنی سایپا و شهرداری ورامین دارد و در صورت برد و شگفتی‌سازی مقابل شهرداری ارومیه، شاید بتواند نیم‌نگاهی به ارتقا جایگاه داشته باشد. این درحالی است که شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهرداری قطعا به دنبال استفاده بهینه از لغزش احتمالی فولاد سپاهان در صدر جدول هستند.

خودروسازان پیکانی بعد از پیروزی هفته گذشته مقابل سپاهان، در هفته شانزدهم میزبان آذرباتری ارومیه خواهند بود. رقابتی که اگر به سود پیکان تمام شود، باز هم رتبه این تیم را در جدول دستخوش تغییر نخواهد کرد مگر این که شهرداری ارومیه گوی و میدان را به تیم دوازدهم جدول واگذار کند.

تقابل تیم‌های چهارم و ششم جدول رده‌بندی، از جمله رقابت‌های جذاب هفته شانزدهم خواهد بود؛ جایی که تیم لبنیات هراز در یزد به مصاف شهداب می‌رود. شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات، 10 برد و 28 امتیاز دارند و در جایگاه چهارم ایستاده‌اند. شهداب یزد اما 8 برد و 22 امتیاز کسب کرده و درحالی در رتبه ششم قرار دارد که در رقابت تنگاتنگی با راه‌یاب ملل مریوان (8 برد، 23 امتیاز و رتبه پنجم) است. تغییر رتبه لبنیات و شهداب به نتیجه دیدارشان در این هفته و عملکرد رقبایشان در بازی‌های غیرمستقیم دارد.

این هفته تیم‌های راه‌یاب ملل مریوان، شهداب یزد، مس رفسنجان، فولاد سیرجان، پاس گرگان و شهرداری گنبد که به ترتیب در رتبه‌های پنجم تا دهم جدول قرار دارند، هر کدام با اختلاف یک الی دو امتیاز رقابت نفس‌گیری برای تغییر و تعیین جایگاه دارند.

سایپا و شهرداری ورامین هم به عنوان تیم‌های یازدهم و دوازدهم جدول برگزارکننده نبرد جذاب قعرجدولی‌ها خواهند بود.

*اعلام اسامی داوران و ناظران هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال
سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی داوران و ناظران هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال را اعلام کرد که برنامه کامل و فهرست داوران و ناظران به قرار زیر است:

رفسنجان، سالن 9 دی، ساعت 16
مس رفسنجان – فولاد سیرجان
ناظر فنی: اصغر درفش کاویان، ناظر ویژه: علی‌اکبر ثابتی‌پور، ناظر داوری: بهروز جعفری، داور اول: علیرضا قریب، داور دوم: اسماعیل رزقی

گرگان، سالن امام خمینی(ره)، ساعت 16
پاس گرگان – راه‌یاب ملل مریوان
ناظر فنی: خلیل یگانه‌مجد، ناظر داوری: علی یاوری، داور اول: مسعود ذوقی، داور دوم: حامد آقابراری

تهران، خانه والیبال، ساعت 16
پیکان – آذرباتری ارومیه
ناظر فنی: محمدحسن خوشدل، ناظر ویژه: علی پورعروجی، ناظر داوری: مجید محسنی‌شوشتری، داور اول: قادر صادقی، داور دوم: اسماعیل معدن‌پیشه

رامسر، مجموعه شهید صدر، ساعت 16
هورسان رامسر – شهرداری ارومیه
ناظر فنی: عباس امانی، ناظر داوری: محسن ترابی، داور اول: مهدی نویدی، داور دوم: محمدرضا عزیزیان

گنبد، سالن المپیک، ساعت 16
شهرداری گنبد – سپاهان
ناظر فنی: محمد ابراهیم‌زاده، ناظر ویژه: نورقلی نیازی، ناظر داوری: محمد شاهمیری، داور اول: محمد محبوب عشقدوست، داور دوم: صادق رضایی

یزد، سالن شهداب، ساعت 16
شهداب یزد – لبنیات هراز
ناظر فنی: شهباز صدری، ناظر داوری: علی‌اصغر حاجی‌کاظمی، داور اول: امید فولادی‌وندا، داور دوم: مهدی توکلی

ورامین، سالن گل‌عباسی، ساعت 16
شهرداری ورامین – سایپا
ناظر فنی: نادر انصاری، ناظر ویژه: رضا خانمحمد، ناظر داوری: مسعود قادری، داور اول: داود نافعی، داور دوم: مجتبی بیداریان
انتهای پیام/
 

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال داوران و ناظران شهرداری ارومیه هفته شانزدهم ناظر داوری ناظر ویژه ناظر فنی داور اول داور دوم ساعت 16

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی

برنامه دیدارهای لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی مشخص شد تا حریفان تیم جوانان پسر ایران در این رقابت‌ها مشخص شوند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ سومین دوره مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی (کاوا) از 22 تا 28 اردیبهشت در شهر اسلام‌آباد پاکستان برگزار می‌شود.

پیام تبریک رئیسی به تیم ملی والیبال دانش‌آموزی

تیم والیبال جوانان ایران که خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی مردان زیر 20 سال آسیا آماده می‌کند به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات شرکت می‌کند و در نخستین مسابقه خود به مصاف ترکمنستان می‌رود.

تیم‌های ملی والیبال افغانستان، قرقیزستان، پاکستان، سریلانکا و ترکمنستان دیگر تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند که در یک گروه به صورت دوره‌ای به مصاف یکدیگر می‌روند و در پایان مرحله گروهی، تیم‌های اول و دوم جدول برای مقام قهرمانی و تیم‌های سوم و چهارم جدول برای مدال برنز مسابقات با هم مسابقه می‌دهند.

این رقابت‌ها در سالن 10 هزار نفری اسلام‌آباد برگزار می‌شود و برنامه مرحله گروهی مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی به وقت محلی به شرح زیر است:

شنبه 22 اردیبهشت
ساعت 13؛ ایران – ترکمنستان
ساعت 15:30؛ سری‌لانکا – قرقیزستان
ساعت 18؛ افغانستان – پاکستان

یک‌شنبه 23 اردیبهشت
ساعت 13؛ قرقیزستان – ترکمنستان
ساعت 15:30؛ سری‌لانکا – پاکستان
ساعت 18؛ ایران – افغانستان

دوشنبه 24 اردیبهشت
ساعت 13؛ سری‌لانکا – افغانستان
ساعت 15:30؛ ایران – قرقیزستان
ساعت 18؛ترکمنستان – پاکستان

روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت تیم‌های شرکت کننده استراحت دارند.

چهارشنبه 26 اردیبهشت
ساعت 13؛ ایران – سری‌لانکا
ساعت 15:30؛ افغانستان – ترکمنستان
ساعت 18؛ قرقیزستان – پاکستان

پنجشنبه 27 اردیبهشت
ساعت 13؛ افغانستان – قرقیزستان
ساعت 15:30؛ ترکمنستان – سری‌لانکا
ساعت 18؛ ایران – پاکستان

جمعه 28 اردیبهشت
ساعت 15؛ دیدار رده‌بندی (تیم سوم جدول – تیم چهارم جدول)
ساعت 17:30؛ دیدار فینال (تیم دوم جدول – تیم اول جدول)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند