Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-02@05:33:38 GMT

«ثوری» رییس‌ فدراسیون بوکس باقی ماند

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۲۷۹۰

«ثوری» رییس‌ فدراسیون بوکس باقی ماند

ایران اکونومیست- «حسین ثوری» با کسب اکثریت آرا برای مدت چهار سال دیگر رییس‌ فدراسیون بوکس باقی ماند.

 مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس امروز (شنبه) به ریاست سینا کلهر معاون امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، فضل‌الله باقرزاده نایب رییس کمیته ملی المپیک، علی رغبتی، علیرضا خسروی‌ و اعضای مجمع در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین ثوری و روح‌الله حسینی، نامزدهای احراز پست ریاست فدراسیون بودند که در نهایت ثوری ۲۶ رای کسب کرد و برای دومین دوره متوالی رییس‌ شد. حسینی هم ۱۶ رای کسب کرد.

سه باشگاه به دلیل نداشتن پروانه از مجمع کنار گذاشته شدند تا اعضای مجمع ۴۴ نفر شود که از این جمع آذربایجان‌ شرقی حضور نداشت و تعداد آرا به عدد ۴۳ رسید.

نماینده وزارت ورزش و جوانان هم برای اجرای عدالت و بی‌طرفی رای نداد تا تعداد آرا ۴۲ رای شود.

حسین ثوری پس از انتخاب دومین دوره متوالی برای ریاست فدراسیون و در ادامه نشست سه بار در جمع خبرنگاران برای انجام گفت و گو حاضر شد که رییس مجمع تذکر داد تا نظم جلسه را برهم نزد.

در ادامه مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس و بر اساس اساسنامه جدید، رییس منتخب فدراسیون باید پنج عضو هیات رئیسه شامل ۲ نایب رییس ۲ خبره و یک خزانه‌دار را معرفی کند. در ادامه ثوری رییس منتخب سه نفر را معرفی کرد که براساس آرا انتخاب شدند.

سیامک صالحی با ۳۷ رای به عنوان نایب رییس، گلبو جانپور با ۳۴ رای به عنوان خزانه‌دار و امیرحسین اخوان با ۳۰ رای به عنوان خبره ورزشی انتخاب شدند.

مجمع انتخاباتی فدراسیوهای ورزشی در دولت سیزدهم با برپایی مجمع انتخاباتی فدراسیون کوهنوردی آغاز شد و با اعلام این نهاد ورزشی قرار است ١٠ مجمع انتخابات دیگر برگزار شود. اما از بین ١٠ مجمع انتخاباتی که زمان آن اعلام شده بود تاکنون مجمع انتخاباتی فدراسیون ناشنوایان و دانش‌آموزی که قرار بود به ترتیب روزهای ۱۱ و ۱۳ دی برگزار شود به تعویق افتاد.

بر این اساس انتخابات فدراسیون‌های بسکتبال ۱۹ دی ماه، شنا ۲۰ دی، تیراندازی ۲۱ دی و اسکیت هم ۲۲ دی برگزار خواهد شد.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مجمع انتخاباتی فدراسیون فدراسیون بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در کمیسیون داوران، سامان حسنی به عنوان رییس این کمیسیون و برای یک سال انتخاب شد. همچنین وی با رای اعضای این کمیسیون به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد. ندا کاظمی نیز به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

در کمیسیون مربیان، سیدامیر برقعی به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد، همچنین وی به عنوان نماینده مربیان عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب و معرفی شد. فرشید زیدی به عنوان نماینده مربیان، پونه طوافی و مونا نوریان به عنوان نماینده مربیان زن عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب با رای اعضا انتخاب شدند.

در کمیسیون ورزشکاران، حمیدرضا نداف به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد. در این کمیسیون با رای اعضا، وی به عنوان نماینده ورزشکاران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

همچنین فرساد شاهی و حسام یزدی نماینده مربیان مرد، آیلین صدیق‌زاده، مشکات الزهرا صفی و الهه ربیعی به عنوان نماینده ورزشکاران زن عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شدند.

کد خبر 6092102

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند