Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، تیم کوک مدیرعامل اپل در سال 2021 تقریبا 1447 برابر متوسط پرداختی به کارکنان اپل درآمد داشت.

علت رشد شدید درامد تیم کوک، افزایش ارزش سهام شرکت اپل در بازار بوده که درآمد وی به عنوان مدیرعامل اپل را به نزدیک 100 میلیون دلار رسانده است.

در سال 2021 متوسط پرداختی به کارکنان اپل در سال برابر با 68254 دلار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقم در سال 2020 برابر با 57783 دلار بوده و درآمد تیم کوک نیز 256 برابر این متوسط حقوق بوده است.

یکی از عوامل مهم افزایش رشد سهام اپل، تشدید دورکاری ناشی از شیوع کرونا و بیشتر شدن تقاضا برای خرید آیفون و رایانه های مک بوده که موجب رشد 30 درصدی درآمد اپل در سال مالی 2021 و رسیدن آن به 365.82 میلیارد دلار شده است. همچنین ارزش این شرکت در بازار سرمایه در هفته قبل از مرز 3 تریلیون دلار عبور کرد.

کوک که در سال قبل 3 میلیون دلار حقوق گرفته، 82.3 میلیون دلار پاداش سهام دریافت کرده است. 12 میلیون دلار نیز به علت تحقق اهداف اپل به وی پرداخت شده است. 1.4 میلیون دلار بابت سفرهای هوایی به وی رسیده و با احتساب برخی پرداخت های متفرقه او 98.7 میلیون دلار به جیب زده که در مقایسه با رقم 14.8 میلیون دلار سال 2020 رشد چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/

https://www.reuters.com/technology/apples-tim-cook-paid-over-1400-times-average-worker-2021-2022-01-07/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز اپل تیم کوک درامد میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۲۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب

مدیرعامل شرکت گاز استان جنوبی گفت: با وجود سیلاب بی‌سابقه در استان و شکسته شدن سد خاکی روستای نوده شهرستان زیرکوه، گاز هیچ کدام از مشترکین خانگی قطع نشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رحمان محمودی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارش شدید باران که منجر به بروز سیل شدید در برخی شهرستان‌های استان شد، خوشبختانه جریان گاز در استان پایدار است.

وی افزود: بارندگی بی‌سابقه در شهرستان زیرکوه موجب شکسته شدن سد خاکی روستای نوده در این شهرستان شد که با تصمیم به موقع کمیته مدیریت بحران قبل از شکسته شدن سد، دستور تخلیه این روستا صادر شده بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به پایداری شبکه گاز در استان گفت: در تمام استان شاهد بارندگی شدید و در شهرستان‌های قائنات، نهبندان، طبس و خوسف شاهد سیل بی‌سابقه بودیم که موجب تخریب برخی جاده‌های ارتباطی شد.

وی افزود: تمامی ادارات گاز شهرستان‌های استان قبل از وقوع سیل در آماده‌باش قرار گرفتند و خوشبختانه با هوشیاری و تلاش کارکنان گاز هیچ مشترکی در سیل اخیر استان قطع نشده است.

محمودی تصریح کرد: اقدامات پدافندی در زمینه جلوگیری از خسارات سیلاب به‌ ایستگاه‌های گاز و رصد تمامی نقاط حادثه خیز در دستور کار قرار گرفت که با اعزام اکیپ‌های عملیاتی به منطقه، تمهیدات لازم پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان از تمامی دستگاه‌های اجرایی و شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخریب خطوط گاز یا نشت گاز در اسرع وقت با بخش امداد شرکت گاز (شماره 194) تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض این مشترکان ۲۴ برابر می شود
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است
  • افزایش میزان فرونشست‌های زمین همزمان تشدید بارندگی‌ها
  • افزایش ۶ برابری مصرف برق با استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲