Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@23:44:47 GMT

سردار سلیمانی یک جریان بین المللی است

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۲۸۵۸

سردار سلیمانی یک جریان بین المللی است

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به یک جریان بین‌المللی تبدیل شده است و در ‌کشورهای مختلف طرفدار دارد.

 حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز ۱۸ دی در گردهمایی نیروهای مسلح استان به مناسبت یوم الله حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد، اظهار کرد: خدای متعال مطابق جهان خلقت که تکوین است در نظام تشریع، جهاد را واجب کرده زیرا جهان خلقت این طور است که اگر دفاع و جهاد نباشد همه ارزش‌ها از بین می‌رود و خوبی‌ها محو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد به عنوان یک موضوع مهم برگرفته از آثار تحمل و سختی‌هایی است که در این مدت انقلابیون کشیدند و آن زحمات امروز به بار نشسته است، تصریح کرد: نامه‌هایی که رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی نوشتند هم در این مسیر اثرگذار بوده و امروز شاهد جلیقه زردها در فرانسه و سایر آزادیخواهان در انگلیس و آمریکا هستیم که تاثیر همین بیدارگری‌ها است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی افزود: کار پیامبران برای جنگ نیست و برای اندیشه است اما وقتی دشمن مانع ایجاد می‌کند باید آن را برطرف کرد زیرا جنگ مکتب انبیا و ائمه (ع) برای صلح و جنگ دیگران برای طمع و سلطه است که هر دو جنگ است اما ۱۸۰‌ درجه با هم متفاوت هستند.

عبادی گفت: دنیای کفر و شرک و خودپرستی به هیچ کسی رحم نمی‌کند و فساد و ‌تباهی عالم را گرفته ‌و ظلم فراگیر شده است؛ ‌هیچ‌ جای کره زمین را برای انسان‌ها امن نگذاشتند و اگر طوری که آنها می‌خواهند، بشود همه جهان را زیر چکمه‌ها می‌کشند.

وی بیان کرد: می‌بینید سر کشورهای ضعیف چه می‌آورند و اگر در مقابل این اندیشه فاسد اندیشه صحیح نباشد که دست آنها را کوتاه کند، هیچ کسی امنیت ندارد پس واجب است در مقابل ظلم، جهاد کرد و جلوی ظلم ظالم‌ گرفته شود؛ در این سلطه آنها اگر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهانش را به شهادت رساندند اما اندیشه سلیمانی برای آنها خطر است و از اندیشه سلیمانی می‌ترسند.

وی با بیان اینکه اگر دفاع نباشد همه ارزش‌ها از بین می‌رود به این دلیل در مکتب انبیا و ارتش اسلام، دفاع واجب است زیرا دژهایی هستند که مردم بدون سلاح را حفظ کرده و امنیت را نگه می‌دارند، تصریح کرد: امروز خدای متعال شرایط را برای ایران اسلامی و انسان‌های آزاده برخلاف نگاه دشمن و دشمن‌پرست‌ها فراهم کرده است و افرادی در همین سال‌های اخیر می‌گفتند جمهوری اسلامی تمام است و ۱۳ آبان، ۹ دی و ۲۲ بهمن را نخواهید دید اما به خواست خدا و بصیرت مردم امروز شاهد ایرانی مقتدر هستند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سردار سلیمانی مقاومت انقلاب اسلامي ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نشر «خبر امروز» در نمایشگاه مجازی نمایشگاه بین المللی کتاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در بخش مجازی نمایشگاه بین المللی کتاب، نشر «خبر امروز» حضور داشته و علاقه‌مندان کتاب که موضوعات همچون علوم سیاسی، سیاست بین الملل، اجتماعی و...را دنبال می کنند، می توانند کتب این انتشارات را با تخفیف‌های اعلامی نمایشگاه مجازی کتاب تهیه کنند.

از جمله کتاب های نشر «خبر امروز» می توان به «جنگ قابل اجتباب» نوشته کوین راد، نخست وزیر و وزیر خارجه اسبق استرالیا که در سال ۲۰۲۲ منتشر شده و پیرامون احتمال یک رویارویی فاجعه بار میان ایالات متحده آمریکا و چین است، اشاره کرد که این کتاب در فروردین ۱۴۰۳ با ترجمه محمدرضا نوروزپور راهی بازار کتاب شده است.

از جمله کتاب های دیگر این نشر می توان به «قدرت نرم چین»، اثر «ماریا رپنیکووا»،در حوزه‌ی روابط بین‌الملل اشاره کرد که این کتاب نیز ترجمه محمدرضا نوروزپور است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904443

دیگر خبرها

  • برنامه برگزاری کنگره‌ اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای 
  • ببینید | روایت سردار سلیمانی از علت ردصلاحیت شدن خود در گزینش سپاه
  • حضور نشر «خبر امروز» در نمایشگاه مجازی نمایشگاه بین المللی کتاب
  • ضرورت ورود قرآن به بدنه جامعه/ تشریح ماموریت های جامعه المصطفی
  • اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز تبیین می شود
  • برگزاری کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری درتبریز
  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • رئیسی: در غرب شاهد تقابل شرافت و شرارت هستیم