Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت ملی پست، حسن عمیدی روز شنبه (۱۸ دی) در آیین اهدای تابلوی تمبر جهان پهلوان تختی به موزه ارتباطات، که با حضور علیرضا دبیر فدراسیون کشتی و چند تن از کشتی گیران و همدوره ای های جهان پهلوان تختی برگزار شد، اظهار داشت: این رویداد کار ارزشمند و فرهنگی موثری است که فدراسیون کشتی انجام داد و در موزه ارتباطات کشور برای همیشه به یادگار خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمیدی با اشاره به اینکه باید قدر پهلوانان و قهرمانان و کسانی که الگوی جامعه هستند را بدانیم ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با سرلوحه قرار دادن کارهایی مانند تابلوی تمبر جهان پهلوان تختی، یاد این پهلوان کشور را برای آیندگان زنده نگه داریم و این یادگار ارزشمندی را که به امانت گرفتیم برای نسل های بعدی کشورمان حفظ  و به نمایش بگذاریم.

مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست با رسانه خواندن غلامرضا تختی به عنوان اسطوره ورزش و فرهنگ و اخلاق عنوان داشت: معتقدم علاوه بر این که تختی یک ورزشکار بسیار ارزشمند بود یک رسانه است، ازین جهت که  فرهنگ پهلوانی و فرهنگ انسانیت ایران و ایرانی را به تمام دنیا نشان می دهد و از این جهت نسل آینده ما باید او را به خوبی بشناسد.

تمبر اختصاصی جهان پهلوان تختی که سال گذشته همزمان با پنجاه و سومین سالگرد درگذشت تختی در فدراسیون کشتی رونمایی شد، امروز برای نگهداری و حفاظت به عنوان میراث فرهنگی و ورزشی کشور به موزه ارتباطات اهدا شد.

تمبر اختصاصی جهان پهلوان تختی سال گذشته (۱۳۹۹) همزمان با پنجاه و سومین سالگرد درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی در فدراسیون کشتی با حضور رمضانعلی سبحانی فر مدیرعامل شرکت ملی پست و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران رونمایی شد که امروز تابلوی آن برای نگهداری و حفاظت به عنوان میراث فرهنگی و ورزشی کشور به موزه ارتباطات اهدا شد. 

غلامرضا تختی قهرمانی مردم‌دار و متواضع و به عنوان شخصیتی مردمی و محبوب به حساب می‌آمد که علاوه بر قهرمانی در مسابقات مختلف کشتی به علت ورود به مسایل مربوط به مردم از جمله امور خیریه و عام‌المنفعه، شهرت و اعتبار خاصی پیدا کرده‌بود. این پهلوان مردمی پس از سال ها افتخار آفرینی در عرصه ورزش کشتی در ۱۷ دی ۱۳۴۶ خورشیدی در ۳۷ سالگی به صورت مشکوکی در هتل آتلانتیک تهران درگذشت.

تمبر یادبود جهان پهلوان تختی نیز سال ۱۳۶۶ توسط پست ایران چاپ و منتشر شده بود. 

برچسب‌ها غلامرضا تختی شرکت ملی پست ایران موزه ارتباطات فدراسیون کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: غلامرضا تختی شرکت ملی پست ایران موزه ارتباطات غلامرضا تختی شرکت ملی پست ایران موزه ارتباطات فدراسیون کشتی موزه ارتباطات جهان پهلوان تختی فدراسیون کشتی غلامرضا تختی شرکت ملی پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۲۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، براساس این اعلام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه، معلم‌ها، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی مرتبط می‌توانند از موزه‌ها، پایگاه‌های میراثی و اماکن فرهنگی‌تاریخی در سراسر کشور، به صورت رایگان بازدید کنند.
 
 ساعت کاری اماکن فرهنگی‌تاریخی در ۶ ماه نخست سال از ۹ تا ۱۸ است.
 
علاقه‌مندان به بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث فرهنگی یا محوطه‌های تاریخی، با مراجعه به تارنما یا صفحه آن‌ها در فضای مجازی، می‌توانند از ساعت دقیق فعالیت‌شان اطلاع یابند.

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!
  • سلبریتی تراز یعنی پهلوان رزاز
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد