Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@00:55:11 GMT

مورینیو مانع از بازگشت رونالدو به یونایتد شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۲۹۳۷

مورینیو مانع از بازگشت رونالدو به یونایتد شد

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق منچستریونایتد، شانس جذب کریستیانو رونالدو در سال 2018 را رد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو تابستان امسال از یوونتوس جدا شده و پس از 12 سال دوری بار دیگر به اولدترافورد برگشت.

با این حال، این مهاجم 36 ساله می‌توانست خیلی زودتر بار دیگر پیراهن یونایتد را به تن کند اما مورینیو حاضر به قبول این انتقال نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیم وایت، مجری و کارشناس تاک اسپورت، در جزییات اختصاصی‌ای که از دوران 16 ساله حضور اد وودوارد در این تیم مطرح کرده به این موضوع نیز پرداخته است.

مورینیو در طول دوران حضورش روی نیمکت یونایتد این تیم را به قهرمانی در جام خیریه، جام اتحادیه و لیگ اروپا رساند اما در نهایت در سال 2018 پس از دو سال و نیم به دلیل نتایج ضعیف برکنار شد.

 

 

حالا مشخص شده که رونالدو در سال 2018 و زمانی که تصمیم به جدایی از رئال مادرید گرفته بود این شانس را داشت که به یونایتد برگردد اما با مخالفت مورینیو روبرو شد.

این دو نفر پیش از این در رئال مادرید با هم کار کرده بودند و رونالدو در طول سه سال حضور این مربی پرتغالی در سانتیاگو برنابئو موفق شده بوئد 120 گل در 106 بازی به ثمر برساند اما حتی این موضوع نیز باعث شد که مورینیو حاضر به پذیرش همکاری دوباره با او و این بار در اولدترافورد شود.

وایت  در این باره گفت:« در طول این سال‌ها بحث‌های بسیاری درباره بازگشت رونالدو به منچستریونایتد مطرح شده است. این اتفاق ممکن بود زودتر و پس از جدایی او از رئال مادرید رخ دهد اما اینطور نشد چون مورینیو در آن زمان صراحتا به باشگاه اعلام کرد که اولویت‌های دیگری در بازار نقل و انتقالات دارد.»

 

 

منچستر یونایتد کریستیانو رونالدو ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد کریستیانو رونالدو ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست

 باشگاه الاتحاد عربستان در کمین ۹ مربی مطرح و بزرگ اروپایی است تا هدایت این تیم بزرگ آسیایی را به یکی از آنه بسپارد.

به گزارش ایرنا، باشگاه الاتحاد با وجود هزینه‌های هنگفت در فصل نقل و انتقالات و جذب بازیکنان بزرگی چون کریم بنزما، انگولو کانته، فابینیو و ژوتا، به هیچ عنوان نتوانست در فصل جاری فوتبال عربستان به توفیقی دست یابد و در تمام رقابت‌ها، قافیه را به الهلال و النصر باخت.

حتی پس از گذشت هفته‌های نخستین لیگ عربستان، مسئولان باشگاه الاتحاد در تصمیمی غیر منتظره به همکاری با نونو اسپیریتو، مربی پرتغالی پایان داده و مارچلو گایاردو آرژانتینی را پس از عملکرد درخشان در ریورپلاته، به‌عنوان سرمربی تیم عربستانی انتخاب کردند.

این جابه‌جایی هم سودی نداشت و الاتحاد پس از ناکامی در لیگ قهرمانان آسیا، در تمامی جام‌های داخلی هم ناکام ماند. حالا سران باشگاه الاتحاد ۹ مربی بزرگ و مطرح اروپایی را در فهرست خود دارند تا یکی از آنها را برای فصل جدید استخدام کنند.

یورگن کلوپ، توماس توخل، هانسی فیلیک، زین‌الدین زیدان، خوزه مورینیو، آنتونیو کونته، گنارو گتوسو، گراهام پاتر و یولین لوپتگی گزینه‌های مد نظر این باشگاه هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ابر کامپیوتر مورینیو در نقش انسان!
  • القادسیه مشتری جدی مورینیو شد
  • «نه» منچستر به مورینیو/ آقای خاص سرمربی تیم دسته دومی عربستان می‌شود؟
  • تنها راه بازگشت این ستاره اخراخ تن‌هاخ است
  • 12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند
  • اشلی یانگ: سبک مورینیو با فلسفه منچستریونایتد همخوانی نداشت
  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه
  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست