Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: برای پایش و کنترل کیفیت هوا لازم است از بهترین فناوری‌های روز دنیا استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، سید مجتبی شفیعی معاون شهردار تهران در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل پیشین و سرپرست جدید شرکت کنترل کیفیت هوا، با ضمن قدردانی از تلاش‌های حسین شهیدزاده مدیرعامل پیشین شرکت کنترل کیفیت هوا، جایگاه و خدمات این شرکت را دارای اهمیت فراوان دانست و گفت: برای پایش و کنترل کیفیت هوا لازم است از بهترین فناوری‌های روز دنیا استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او اطلاع‌رسانی‌ این شرکت در خصوص کیفیت هوا را مطلوب و مناسب ارزیابی کرد و گفت: وظیفه این شرکت، پایش کیفیت هوا است نه کنترل آن و در این خصوص با کمبود متخصص مواجه هستیم.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، گفتنی است با پیشنهاد معاون حمل و نقل و ترافیک و حکم شهردار تهران، محمد مهدی میرزایی قمی به‌عنوان سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوا منصوب شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران آلودگی هوا پایش هوا کنترل کیفیت هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم

جعفری زاده در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با شورای ترافیک شهرستان بم گفت: رفع نقاط حادثه خیز در شهرستان بم همواره دغدغه مسئولان شهرستان بوده است و طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است با این وجود هنوز هم شاهد تصادفات منجر به مرگ در این نقاط هستیم و تمام تلاش ما بر کاهش تصادفات و حفظ جان شهروندان است. 

وی افزود: ضرورت توجه به رفع نقاط حادثه خیز بلوار خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی، به دلیل واقع شدن در کردیدر شمال به جنوب و قرارگرفتن مدارس و ادارات حول این محور حائز اهمیت است؛ اما آنچنان که باید تاکنون به این مسیر توجه نشده است.   

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم ضمن تاکید بر اهمیت کاهش حوادث منجر به مرگ بیان داشت: نصب دوربین‌های هوشمند کنترل سرعت و ایجاد سرعتگاه‌ها مطابق با دستورالعمل‌های مصوب می‌تواند موجبات کنترل سرعت و کاهش تصادفات در این مسیر را به دنبال داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: با مصوبات این جلسه طی یک ماه آینده، طرح آرام سازی مسیر عملیاتی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • تهرانی‌ها امروز یک نفس راحت می‌کشند!
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • توسعه ICT سبب نجات کردستان از عقب‌ماندگی می‌شود
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز