Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، تصویربرداری سریال «عاشورا» به کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری بعد از ۳۷۵ روز به پایان رسید و گروه عازم تهران شده‌اند. سریال «عاشورا» روزهای پایانی تصویربرداری را در آبادان سپری می‌کرد و حالا با حضور بازیگران اصلی این مجموعه از جمله خود هادی حجازی‌فر در نقش شهید مهدی باکری، وحید آقاپور و دیگر بازیگران این مجموعه پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایی از تصویربرداری سریال عاشورا به کارگردانی هادی حجازی‌فر

این مجموعه یک مینی‌سریال هفت قسمتی است که یک نسخه سینمایی هم با نام «موقعیت مهدی» برای چهلمین جشنواره فیلم فجر دارد و در جشنواره امسال از آن رونمایی خواهد شد. غیر از این نسخه سینمایی، خود مینی‌سریال هم در ساختار اثری سینمایی تصویربرداری شده و به لحاظ پروداکشن در ردیف سریال‌های الف ویژه (سریال‌هایی که جدا از هزینه هنگفتی که صرف ساخت آنها می‌شود، از ماندگاری و تاثیرگذاری بیشتری برخوردارند) دیده شده است.

مجموعه عاشورا (ل ۳۱) به رشادت‌های لشکر ٣١ عاشورا می‌پردازد و ضمن نمایش فرازهایی از مجاهدت‌های خاموش برخی از دلاوران این لشکر در عملیات‌های خیبر و بدر و نمایش رشادت‌های حمید باکری، زندگی و شهادت مهدی باکری را محور داستان خود قرار داده است. هادی حجازی‌فر که نقش مهدی باکری را ایفا می‌کند، کارگردانی این مجموعه را نیز عهده‌دار است. این مجموعه در میان معدود سریال‌هایی است که پیمان جبلی، رییس صداوسیما در ابتدای حضور خود در سازمان، به پشت صحنه آن رفت.

کد خبر 648541 برچسب‌ها عاشورا تلویزیون سریال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: عاشورا تلویزیون سریال هادی حجازی فر مهدی باکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه

آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه و ۱۵ پروژه تفریحی، گردشگری و خدماتی با حضور مدیران ارشدی شهری و اصحاب رسانه شامگاه _ دوشنبه دهم اردیبهشت _ برگزار شد.

کد خبر 749372

دیگر خبرها

  • گفت‌وگو باکارگردان مجموعه‌مستند «پابه‌ماه»/ قصه‌هایی تماشایی از امید و زندگی
  • شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود
  • ‌تازه‌ترین دست‌آوردهای هوش مصنوعی در تصویر برداری پزشکی
  • پایان فیلمبرداری "خالد" در زیگورات
  • تصویربرداری از بیماران به‌سمت هوش مصنوعی می‌رود؟
  • ویژه برنامه‌های خودتان را به مناسبت روز معلم با ما به اشتراک بگذارید
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • ارائه جدیدترین دستاورد‌های هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی