Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-براساس آمار بانک مرکزی در هشت ماه اول سال 1400 حدود 861 میلیارد و 800 میلیون ریال سفته و برات در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 66.8 درصد افزایش نشان می‌دهد.
به گزارش خبرگزاری آریا، براساس آمار بانک مرکزی در آبان ماه 1400 حدود 141 میلیارد ریال سفته و برات در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب 13.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 درصد و 125.2 درصد افزایش یافت. در هشت ماه اول سال 1400 حدود 861 میلیارد و 800 میلیون ریال سفته و برات در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 66.8 درصد افزایش نشان می‌دهد.
همچنین طبق آمار شعبه واخواست دادگستری استان تهران در آبان ماه 1400 معادل 600 برگ سفته و برات به مبلغی معادل 240 میلیارد و 400 میلیون ریال در شهر تهران واخواست شد. در این ماه شاخص‌های تعداد و مبلغ سفته و برات واخواست شده به ترتیب به اعداد 72.5 و 130.4 رسید که در مقایسه با ماه قبل از لحاظ تعداد 17.7 درصد افزایش و از لحاظ مبلغ 10.6 درصد کاهش داشت و نسبت به ماه مشابه سال قبل هر دو شاخص مذکور به ترتیب 2.8 درصد و 0.5 درصد کاهش نشان می‌دهد.
شاخص متوسط مبلغ یک برگ سفته و برات واخواست شده در آبان ماه 1400 به عدد 179.8 رسید. عدد شاخص مذکور در آبانماه 1399 معادل 175.6 بوده است. در هشت ماه اول سال 1400 معادل 4300 برگ سفته و برات به مبلغی معـادل 1536 میلیارد و 600 میلیون ریال در شهر تهران واخواست شد.
در این دوره متوسط شاخص‌های تعداد و مبلغ سفته و برات واخواست شده به ترتیب به اعداد 66.8 و 104.1 رسید که نسبت به دوره مشـابه سـال قبـل از لحاظ تعداد و مبلغ به ترتیب 17 درصد و 4.9 درصد کاهش نشان می‌دهد. شاخص متوسط مبلغ یک برگ سفته و برات واخواست شده در هشت ماه اول سال 1400 به عدد 162.6 رسید. عدد شاخص مذکور در دوره مشابه سال 1399 معادل 129 بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سفته سفته و برات واخواست شده هشت ماه اول سال 1400 برگ سفته و برات سفته و برات مشابه سال قبل شهر تهران درصد افزایش میلیون ریال نشان می دهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۳۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری

مدافع محصول آکادمی رم که با نظر مورینیو جدا شد، طی دو فصل اخیر پیشرفت عجیبی کرده است.

ریکاردو کالافیوری مدافع/فولبک چپ ۲۱ ساله و ایتالیایی بولونیا که مدت هاست مورد توجه یوونتوس قرار دارد، اکنون بایرلورکوزن را هم به خود علاقه مند می بیند.

به نقل از بیلد؛ با توجه به سبک بازی سیال و مدرن کالافیوری در خط دفاعی، ژابی آلونسو شیفته این بازیکن ایتالیایی شده است. تفکرات تیاگو موتا در بولونیا شباهت زیادی به تاکتیک های ژابی آلونسو دارد و کالافیوری به خوبی توانایی های خود را در این سبک بازی به نمایش گذاشته است. بولونیا برای فروش کالافیوری ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو می خواهد. او در تابستان گذشته با مبلغ ۴ میلیون یورو از بازل به بولونیا پیوست و با نظر موتا از فولبک به مدافع  مرکزی تغییر پست داد. ۴۰٪ از مبلغ فروش کالافیوری سهم بازل است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر اقتصاد
  • رونمایی از برات الکترونیک زنجیره تامین مالی
  • طرح ابزار تامین مالی یک پیش‌بینی نوآورانه است
  • برات الکترونیک زنجیره تامین مالی رونمایی شد
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد