Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@00:32:31 GMT

کفش تبریز از برندهای ناب ایرانی

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۳۲۷۴

کفش تبریز از برندهای ناب ایرانی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، قطعاً کفش، یکی از مهم‌ترین محصولات برای تیپ و حتی سلامتی انسان است. ما در اینجا قصد نداریم درباره تأثیرات کیفیت کفش برای سلامتی صحبت کنیم، بلکه اینجا هستیم تا درباره کفش تبریز صحبت کنیم و شما را راهنمایی کنیم تا به راحتی بتوانید عمده فروشان کفش تبریز را پیدا کنید. بتوانید بهترین آنها را پیدا کنید و از آنان خرید کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعاً خرید عمده کفش از تبریز، دغدغه بسیاری از فروشندگان کفش ایران است. ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که چرا تاکید بر کفش تبریز داریم؟ آیا سایر شهرها تولیدی کفش ندارند؟ اجازه دهید قبل از هر چیزی به این سوال مهم شما پاسخ دهیم.

ویژگی‌هایی که کفش تبریز را متمایز می‌کند:

بهترین و باکیفیت ترین چرم‌ها

صادرات به کشورهای منطقه

دوخت با کیفیت و دقیق

قدمت و تاریخچه

همه این عوامل دست به دست هم داده اند تا کفش تبریز، برای خود نام و نشانی سر هم کند و به کشورهای منطقه نیز ارسال کند. سال هاست کشورهای منطقه و حتی اروپایی نام کفش تبریز را شنیده و به کیفیت آن واقف اند.

کفش و چرم تبریز، در ایران نیز از شهرت بالایی برخوردار است و نظرسنجی‌هایی که بین مردم انجام شده نشان از رضایت بالای مخاطبان و مشتریان از کفش تبریز را دارد.

در ادامه می‌خواهیم به بررسی این نکته بپردازیم که از بین این همه تولید کننده کفش در شهر تبریز، کدام را برای خرید عمده انتخاب کنیم.

بهترین تولیدی کفش تبریز

ما برای اینکه بهترین تولیدی کفش تبریز را پیدا کنیم، باید چند نکته از آن را در نظر بگیریم. از جمله:

کیفیت و نوع چرم مورد استفاده

تنوع کفش‌ها

زیبایی و دوخت

کیفیت دوخت

داشتن سایت و تصاویر نمونه محصولات

داشتن سابقه فروش خوب

توجه داشته باشید که تبریز انواع مختلفی از تولید کننده کفش دارد که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. لذا خرید اینترنتی کفش تبریز نیازمند کمی دقت و بررسی است. پیشنهاد می‌کنیم ابتدا در قدم اول، با سرچ در اینترنت و تحقیق اطرافیان چندین تولید کننده را پیدا کنید. خصوصاً با سرچ در اینترنت می‌توانید تولید کننده‌های خوبی را پیدا کنید.

سایت‌های آنها را به خوبی بررسی کنید.نمونه محصولاتشان را ببینید، با تیم فروششان در ارتباط باشید. این کمک می‌کند تا تصمیم خوبی برای آنها بگیرید.

چرا یک عمده فروش کفش در تبریز، باید سایت مناسب داشته باشد؟

این سوال خیلی از شماست، قطعاً وجود سایت به معنی تجارت بزرگ و ملی و حتی بین المللی آن تولیدی است. نشان از این دارد که تولیدی کفش، دارای اعتبار و اطمینان است و با شجاعت تمام، همه ی دستاوردهای خود را در تولید و صنعت به اشتراک می‌گذارد.

در این میان هستند سایت‌هایی که اینماد و مجوز هم دارند. که این خودش نشان از قانونی بودن فعالیت سایت نیز می‌باشد.

لذا هنگامی که به سایتی جهت خرید عمده یا خرده کفش می روید، موارد زیر را حتماً بررسی کنید و یا از پشتیبانی سایت بپرسید:

اینماد سایت

بخش عمده و نمونه محصولات

بخش خرده و فروشگاهی

خدمات پس از فروش

نمونه محصولات تولیدی

راه‌های ارتباطی مناسب

آدرس دقیق کارخانه و تولیدی

این موارد در سایت به شما اطمینان می‌دهد که تولیدی فوق معتبر است. حالا سوال این است که آیا تولیدی که سایت ندارد، می‌توان اعتماد کرد؟ پاسخ قطعی به این سوال نمی‌توان داد. به نظر کارشناسان بازاریابی، اگر کسب و کاری معتبر است و به کار خود اطمینان دارد، قطعاً آن را در دید عموم قرار می‌دهد.

نقاطی که باید توجه کنید

حتماً به اعتبار و آدرس تولیدی دقت کنید، بسیاری از سایت‌ها آدرس کارخانه ندارند، یا احساس می‌کنید چیزی را مخفی می‌کنند، این مدل سایت‌ها می‌توانند واسط و دلال باشند.

حتماً به شماره ثابت و همراه و لوکیشن دقت کنید.

بدون دیدن تصاویر کفش، سفارشی ندهید.

حتماً نوع چرم به کار رفته در کفش را جویا شوید.

با رعایت موارد بالا، می‌توانید یک خرید عمده و یا خرده مطمئن داشته باشید.

مادو، تحولی نو در صنعت کفش

یکی از تولیدی‌های کفش در تبریز، کفش مادو است که شما می‌توانید با سرچ کفش مادو سایت آن را پیدا کنید. قطعاً کیفیت بالای کفش‌ها و فروش عمده و خرده مناسب آن، نشان از این دارد که کیفیت تولیدی مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

کفش‌های مادو، تمامی استانداردهای لازم در زمینه کفش را دارد و شما می‌توانید با خیالی راحت و مطمئن، بصورت عمده و خرده خرید خود را انجام دهید. فقط کافیست به سایت کفش مادو و قسمت فروشگاه یا فروش عمده آن رفته و از تنوع بالا و بی نظیر کفش‌های مردانه آن بازدید کنید. کیفیت کفش‌های مادو باعث شده تا در بازار رقابتی موفق ظاهر شوند و بسیاری از رقیب‌های بزرگ در زمینه کفش را پشت سر بگذارند. بدون شک کیفیت تصادفی نیست و شما می‌توانید کیفیت را در مادو ببینید.

ممنون که تا آخر همراه ما بودید. امیدواریم که با راهنمایی‌هایی که انجام شد، یک خرید کفش امن و مطمئن داشته باشید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5394796

منبع: مهر

کلیدواژه: کفش تبریز تولید داخلی کسب و کار گروه خودروسازی سایپا خرید آنلاین محیط کسب و کار ایران کنکور دکوراسیون منزل طراحی داخلی دورکاری کارمندان واکسن کرونا سیاتیک وکیل دادگستری قهوه نرم افزار حسابداری گروه صنعتی ایران خودرو نمونه محصولات پیدا کنید کفش تبریز تولید کننده تولیدی کفش خرید عمده سایت ها کفش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۳۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته

میزان صادرات محصولات نساجی در سال گذشته به حدود ۵۰۰ میلیون دلار رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیشترین میزان صادرات محصولات نساجی به مقصد کشورهای عراق، افغانستان و روسیه بوده است که به ترتیب 26، 18 و 6 درصد از ارزش کل صادرات محصولات نساجی ایران را به خود اختصاص دادند.
 کف‌پوش‌های غیر‌مخملی باف با رقمی بالغ بر 220 میلیون دلار، عمده‌ترین کالای صادر شده در بین این محصولات بوده است.
بیشترین میزان صادرات محصولات نساجی در سال 1402 از طریق گمرکات کاشان با اختصاص سهم 16 درصد از ارزش کل صادرات این محصول انجام گرفته است، پس از آن، گمرک مشهد با 11.5 درصد و غرب تهران با 9.5 درصد از ارزش کل صادرات محصولات نساجی در مدت یاد شده، در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.
 در این مدت 2 میلیارد و 200 میلیون دلار محصولات نساجی وارد کشور شده است که این میزان نسبت به سال ماقبل آن 12 درصد افزایش نشان می دهد.
امارات متحده عربی با 38 درصد از ارزش کل واردات محصولات نساجی، چین با 22 درصد و ترکیه با 17.6 درصد عمده‌ترین کشورهای طرف معامله در واردات این محصول در سال 1402 بوده اند.
 بیشترین میزان واردات محصولات نساجی از گمرکات شهید رجایی، خرمشهر و سرخس انجام گرفته است، افزود: عمده‌ترین قلم وارداتی در بین محصولات نساجی در سال 1402 به پارچه‌های تار و پود‌باف با 433 میلیون دلار اختصاص داشت که نسبت به سال ماقبل آن 21.5 درصد افزایش نشان می‌دهد.
شایان ذکر است، آمار صادرات و واردات محصولات نساجی که در این گزارش آمده است از فصول 50 الی 60 کتاب مقررات صادرات و واردات استخراج شده است و از آنجایی که فصول 63 _ 61 کتاب مقررات صادرات واردات جزو مصنوعات ساخته شده شامل پوشاک و البسه است و اکثر کد تعرفه های مشمول این فصول، ممنوعیت در واردات داشته‌اند، آمار مربوطه در این گزارش لحاظ نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته
  • صادرات محصولات نساجی به ۴۸۹ میلیون دلار رسید
  • داروی ایرانی بهتر است یا داروی خارجی؟
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • اختصاص عمده کشت نهال در کشور به خوزستان
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟