Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر محمدخانی پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره شرایط سرخپوشان در لیگ بیست و یکم و حذف این تیم از آسیا صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، مصاحبه ناصزر محمدخانی را می خوانید:

در خصوص حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا چه نظری دارید؟

واقعا شوکه کننده بود. من نمی‌دانم پس چرا این قدر آقایان حرف‌های امیدوارکننده زدند؟ این اتفاقی تلخ برای هواداران پرسپولیس و همین طور استقلال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم آقایانی که مسبب حذف پرسپولیس از آسیا بودند پاسخگو باشند. هرچند می‌دانم هیچ کس این اتفاق تلخ را گردن نخواهد گرفت!

با مرتضی کرمانی مقدم صحبت می‌کردیم و می‌گفت به عشق ناصرمحمدخانی شماره ۸ پرسپولیس را پوشیده است؟

آقا مرتضی لطف دارد. او خودش در فوتبال، سلطان بود. همه چیز داشت از قدرت بدنی بالا بگیرید تا سرعت و تکنیک که شاید شبیه او امروز در فوتبال ایران پیدا نشود.

این مسئله درمورد خود شما هم صدق می‌کند. انصافا دیگر بازیکنی مثل ناصر محمدخانی نداریم که یک ورزشگاه را نیم خیز کند؟

شما محبت دارید اما بازیکنان امروزی هم خیلی خوب هستند. دوران ما هم تمام شد و حالا باید ازجوان‌های امروز حمایت کنید.

ناصر محمدخانی اگر امروز بازی می‌کرد چقدر می‌ارزید؟

من نباید جواب این سئوال را بدهم و بهتر است دیگران نظر بدهند.

به ما باشد می‌گوییم اگر ناصرمحمدخانی با آن ویژگی‌ها امروز بازی می‌کرد به طور قطع و یقین دراسپانیا، انگلیس و یکی از لیگ‌های معتبر می‌رفت و گران ترین بازیکن تاریخ ایران یا شاید آسیا می‌شد.

نظر لطف شماست. گفتم که گذشته‌ها گذشته است.

بی تعارف به این موضوع فکر نمی‌کنید که کاش کمی‌دیرتر به دنیا می‌آمدید؟

نه! دوران ما هم خوب بود. من از جنوب شهر به پیراهن پرسپولیس و تیم ملی رسیدم. عضو تیم منتخب آسیا شدم و در قطر هم بازی کردم. خدا خیلی دوستم داشت که به این چیزها رسیدم. الان نشستن و افسوس خوردن دیگر جالب نیست.

بگذریم! پرسپولیس چند هفته ای است که خوب نتیجه می‌گیرد و توانسته است رقیبان خود از جمله سپاهان را پشت سربگذارد. یادم می‌آید بعد از بازی با الهلال عربستان و شکست ۳ برصفر پرسپولیس گفتید که شیراز بودید و اواخر مسابقه از شدت عصبانیت زدید بیرون؟

بله، اصلا فکرش را نمی‌کردم آن بازی را آن طور ببازیم. بدترین روز پرسپولیس خورده بود به بهترین روز الهلال و متأسفانه آن نتیجه حاصل شد. به همین خاطر نتوانستم مسابقه را تا پایان تماشا کنم و زدم بیرون!

بازی‌های اخیر پرسپولیس را که توانستید تا پایان تماشا کنید؟

(می‌خندد) بله، خدا را شکر موتور پرسپولیس روشن شده و بازی‌های خیلی خوبی انجام می‌دهد. بازی مقابل سپاهان فوق العاده بود و پیروزی ارزشمندی هم حاصل شد.

بهترین بازیکن پرسپولیس در دیدارهای اخیر چه کسی بوده است؟

همه خوب بودند اما خوشحالم مهدی ترابی راه افتاده است. او بازیکن تأثیرگذاری است و وقتی خوب و سرحال باشد تیم راه می‌افتد.

البته یک پنالتی هم جلوی تراکتور خراب کرد؟

فدای سرش! مهدی ترابی آن قدر خوب بوده، گل زده و پاس گل داده که این یک پنالتی اصلا مهم نباشد. به هرحال ضربات پنالتی همین است. شما هیچ بازیکنی را شراغ ندارید که پنالتی خراب نکرده باشد.

یحیی گل محمدی هم بعد از پایان بازی با تراکتور بار دیگر اعلام کرد مهدی ترابی پنالتی زن اول تیمش است؟

یحیی گل محمدی بهترین مصاحبه را انجام داد. وظیفه سرمربی حمایت از بازیکنان تیمش است. مهدی ترابی هم یکی از بهترین‌های پرسپولیس و فوتبال ایران است و هنوز هم بهترین پنالتی زن تیم است. اتفاقا باید او در دیدارهای بعدی هم پشت ضربه پنالتی بایستد چرا که معتقدم پنالتی بازی با تراکتور یک اتفاق بوده است.

خیلی‌ها معتقدند این فصل استقلال جدی ترین رقیب پرسپولیس است. شما هم چنین نظری دارید؟

جدول هم همین را می‌گوید. استقلال این فصل نسبت به فصول گذشته قوی تر شده و به ویژه در دفاع عملکرد قابل قبولی داشته است. البته انتظار همه ما پرسپولیسی‌ها این است که تکلیف پرونده گل گهر هر چه زودتر مشخص شود.

لابد شنیدید مهدی دادرس گفته است این پرونده ربطی به پرسپولیسی‌ها ندارد؟

حاجی دادرس از مدیران قدیمی‌فوتبال و انسان خوبی است. شاید در عصبانیت این حرف را زده وگرنه همه می‌دانند این پرونده دقیقا به پرسپولیس هم مربوط می‌شود. حکم کمیته استیناف می‌تواند جدول را تغییر دهد و بهتر است زودتر تصمیم نهایی درخصوص پرونده گل گهرسیرجان گرفته شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ناصر محمدخانی مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۳۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند، سیاه‌بازی‌ که گردن BBC افتاد!

پایتخت انگلیس، ظرف چند ماه اخیر، شاهد تظاهرات ضد صهیونیسی بی سابقه بوده و در برخی از آنها، بیش از ۵۰۰ هزار نفر شرکت کرده‌اند. این، برای سرویس اطلاعات و امنیت داخلی (MI۵) رژیمی که پایه گذار رژیم اشغالگر اسرائیل بوده، فاجعه‌ای بسیار سنگین است و حتی می‌تواند گریبان دولت انگلیس را هم در آینده بگیرد.

به گزارش ایسنا، محمد ایمانی در یادداشتی در کانال تلگرام خود نوشت: درد این ماجرا، همچنان به جان مقامات سیاسی و امنیتی انگلیس باقی است. آنها برای فرافکنی و سرکوب، تظاهرات ضد صهیونیستی را به ایران و سپاه پاسداران نسبت دادند؛ اما سوژه تمسخر شدند؛ چرا که خبر از عمق نفوذ معنوی ایران می دادند. #بسیج_لندن!
این درد گلوگیر، همچنان به جان مقامات انگلیسی باقی بود، تا این که موشک ها و پهپاد های نقطه زن سپاه پاسداران، پدافند انگلیس و آمریکا و اسرائیل را یکجا شکافتند و حفاظت شده ترین پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی (نواتیم) را در هم کوبیدند. این هم، عقده گلوگیر بعدی برای انگلیس شد.
برخی مقامات افراطی انگلیس، چند سالی است خیال "تروریستی خواندن و تحریم سپاه پاسداران" را زمزمه می کنند. اما هر بار، توهم بالا آورده خود را قورت می دهند، چون می دانند که در صورت ارتکاب چنان حماقتی، باید بند و بساط خود را جمع کنند و از منطقه متواری شوند.
وجه سوم ماجرا، شرمندگی و سر کوفتی است که مقامات و رسانه های دولتی انگلیس، به خاطر حمایت از نسل کشی صهیونیست ها در غزه و عدم همراهی با افکار عمومی خشمگین، گرفتار آن شده اند.
معترضان، چند ماه قبل در اعتراض به بی شرمی بی بی سی در توجیه نسل کشی صهیونیست ها، رنگ قرمز به در و دیوار ساختمان این شبکه پاشیدند.
مجموعه این عقده ها و گرفتاری ها، موجب شده شبکه BBC به نیابت از MI۶ و MI۵ به خط شده و ادعا کند به سند سپاه پاسداران (آن هم سند فوق محرمانه!) دسترسی پیدا کرده؛ سندی ساختگی که در آن با ذکر جزئیات گفته می شود به نیکا شاکرمی در حین بازداشت تجاوز شده است(!)
در حالی که حتی برخی مخالفان جمهوری اسلامی هم، با استنادات و استدلال های متعدد اثبات کردند سند ادعایی بی بی سی جعلی است، بلافاصله VOA، رادیو فردا و اینترنشنال، به همراه برخی پایوران بی آبرو و لا قید (مانند زیباکلام و آذر منصوری) به صف شدند؛ تا به زعم خود، موضوع غالب در فضای رسانه ای (خیزش ضد صهیونیستی داشگاهیان آمریکا و اروپا/ سانسور و سرکوب شدید آنها) را عوض کنند!
نیازی به تفصیل نیست.

فقط باید به MI۶ و موساد که مدت هاست در به صف کردن رسانه های اپوزیسیون همکاری می کنند، نوشت؛
شماها اگر واقعا در کار اطلاعاتی، کمترین کفایتی داشتید، نه در عملیات طوفان الاقصی غافلگیر می شدید، و نه در رهگیری ده ها موشک و پهپاد سپاه پاسداران در می ماندید، که امنیتی ترین پایگاه های نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را در شمال و جنوب و مرکز سرزمین های اشغالی در هم کوبیدند.
و ایضا، اگر کفایت داشتید، مانع از گرفتار شدن سفیر انگلیس و رابط سیاسی سفارت و شاه مهره های جاسوسی شان در تهران، به هنگام ارتکاب جرم یا تبادل پیام می شدید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درویش: سپاهان از کجا قدرت می‌گیرد که اینگونه توهین می‌کند؟
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند، سیاه‌بازی‌ که گردن BBC افتاد!
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • حق با توخل بود: وقتی هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • ببینید| نه قوه قضاییه لایحه عفاف و حجاب را گردن می گیرد نه دولت رئیسی!
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی