Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@05:29:46 GMT

ادامه مذاکرات در سطوح دو و چند جانبه

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۳۴۲۶

ادامه مذاکرات در سطوح دو و چند جانبه

 

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، امروز مذاکرات در سطح روسای هیات ها هم به صورت دو و چندجانبه ادامه خواهد یافت.

در دو روز گذشته نیز گفت‌وگوهایی فشرده در سطوح و فرمت‌های مختلف برگزار شده است.

دور هشتم مذاکرات ایران و گروه ١+٤ با حضور غیرمستقیم آمریکا با هدف رفع تحریم های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان و احیای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) این روزها در وین، پایتخت اتریش در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی باقری رییس هیات مذاکره کننده ایران روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت که "تلاش‌ها برای دستیابی به نتیجه ادامه دارد."

باقری تاکید کرد که رمز موفقیت مذاکرات وین دستیابی به توافق در زمینه لغو موثر تحریم‌های ظالمانه علیه ایران است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: هرچه قدر طرف مقابل ما آمادگی جدی‌تری برای لغو تحریم‌ها داشته باشند و اراده جدی‌تری برای پذیرش سازوکارهای مد نظر جمهوری اسلامی ایران در لغو تحریم‌ها نشان دهند، به ویژه در دو موضوع راستی آزمایی و تضمین در مدت زمان کوتاه‌تری می‌توانیم به توافق دست پیدا کنیم.

منبع: ایسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران آمریکا برجام مذاکرات رفع تحریم ها علی باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۳۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ علی جزینی زاده، در بازدید علی قاسم زاده، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها وناوبری هوایی ایران از فرودگاه شهدای بم افزود: روند بهسازی سطوح پروازی و سایر عملیات اجرایی در حال انجام است و از سوی پیمانکار عملیات اجرایی مقرر گردیده این پروژه در مردادماه سال‌جاری به اتمام و بهره برداری مجدد برسد.

جزینی زاده، با بیان اینکه همزمان با انجام امور بهسازی باند پروازی، عملیات پروازی فرودگاه شهدای بم قطع نشده و ادامه داشت تصریح کرد: تاکنون در این پروژه بالغ بر ٧٠ هزار متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی انجام شده و ۴٠ تن مصالح پلیمری جهت درزگیری استفاده شده است. 

در این جلسه که با حضور معاون اداره کل بهسازی و توسعه فرودگاه ها، مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور بانیان دیماس و نماینده شرکت جهاد نصر یزد انجام شد، پروژه های عمرانی و بهسازی های در حال انجام فرودگاه شهدای بم شامل ترمینال مسافری، نمازخانه، نیروگاه برق اضطراری، ایستگاه ایمنی و آتش نشانی و معابر فرودگاهی مورد بازدید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • کره شمالی: تحریم‌های آمریکا به حلقه‌ای بر گردن واشنگتن تبدیل شده است
  • ادامه جنگ اوکراین در سایه تحریم و تهدید روسیه