Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@03:40:54 GMT

رونمایی TCL از شش تبلت اندرویدی جدید

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۳۴۶۴

رونمایی TCL از شش تبلت اندرویدی جدید

فرارو- شرکت TCL در اولین رویداد سال ۲۰۲۲ خود، از طیف گسترده‌ای از محصولات از جمله لپ تاپ، گجت‌های خانه هوشمند، تلویزیون و شش تبلت جدید مبتنی بر اندروید رونمایی کرد. تبلت‌های اندرویدی این شرکت، TCL Nxtpaper 10s، Tab 10L، Tab 8 4G، Tkee Max، Tkee Mid و Tkee Mini نام دارند.

به گزارش فرارو، تبلت‌های جدید TCL دارای عملکرد‌های شگفت انگیزی می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سری Tkee این تبلت‌ها مخصوص کودکان طراحی شده است. این شش تبلت از ژانویه ۲۰۲۲ در چین و اروپا در دسترس خواهند بود. به جز Tkee Mini، بقیه تبلت‌ها دارای سیستم عامل اندروید ۱۱ می‌باشند.

TCL Nxtpaper 10s دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی حساس به فشار است که برخلاف سطح براق سنتی، با روکش مات تزئین شده است. روکش مات یک ویژگی جدید برای کاهش انتشار نور آبی و خستگی چشم می‌باشد. Nxtpaper 10s دارای ویژگی تولید رنگ طبیعی و زاویه دید واضح می باشد. این تبلت دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و مجهز به تراشه هلیو P23 مدیاتک می‌باشد. دوربین اصلی این تبلت یک دوربین ۸ مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن نیز ۵ مگاپیکسل می‌باشد. باتری ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن را می‌توان از طریق USB با سرعت شارژ ۱۸ وات شارژ کرد.  Nxtpaper 10s با قیمت ، ۲۴۹ دلار ، در دو رنگ ethereal sky و خاکستری تیره به فروش می‌رسد.

TCL Tab 10L دارای ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. این تبلت دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی می‌باشد. امکان افزایش حافظه داخلی از طریق اسلات microSD وجود دارد. باتری این تبلت دارای ظرفیت ۴۰۸۰ میلی آمپر ساعت می‌باشد. دوربین Tab 10L از دو سنسور ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. این محصول در سه ماه اول سال ۲۰۲۲ و با قیمت ۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

 

 

محصول دیگر TCL، تبلت TCL Tab 8 ۴G با صفحه نمایش کوچکتر وحافظه ، پیکربندی و باتری مشابه Tab 10L می‌باشد و در سه ماه اول سال ۲۰۲۲ با قیمت ۱۲۹ دلار در بازار‌های اروپا در دسترس می‌باشد.

تبلت‌های Tkee Mini، Tkee Mid و Tkee Max مخصوص کودکان طراحی شده اند این تبلت‌ها به ترتیب دارای نمایشگر‌های ۷ و ۸ و ۱۰ اینچی هستند. هر سه تبلت به رنگ زرد روشن ارائه شده اند و دارای قلم‌های Tkee برای طراحی و نوشتن هستند. این تبلت‌ها یک روکش پلاستیک سخت بعنوان مخافظ دارند. حافظه رم این سه تبلت ۱ گیگابایت است. Tkee Mini برخلاف سایر تبلت‌های عرضه شده  روی اندروید ۱۰ (نسخه GO) اجرا می‌شود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: تبلت تبلت کودکان تبلت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۳۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  خدابنده لو گفت: پرداخت کمک هزینه معیشتی به خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو و پرداخت کمک‌های موردی حسب نیاز فرزندان چند قلو مطابق دستورالعمل جامع حمایت‌های مالی از جمله خدمات و حمایت‌های بهزیستی از این خانواده‌هاست.

وی افزود: از مجموع خانواده‌های تحت پوشش ۶۳۳ خانوار دارای فرزند دوقلو و ۴۴ خانوار دارای فرزند سه قلو و بالاتر هستند که از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کل بهزیستی استان ادامه داد: به منظور کاهش فشار‌های ناشی از تولد همزمان چند نوزاد در یک خانواده و همچنین فراهم کردن امکان رشد و پرورش متعادل آنها، به خانواده‌های نیازمند دارای فرزندان چند قلو تا پایان ۶ سالگی فرزندان، مستمری ماهانه بر اساس دهک درآمدی و بعد خانوار و سایر خدمات حمایتی ارائه می‌شود که اجرای آن طبق بخشنامه‌های مربوطه است.

خدابنده لو گفت: هم اکنون ۳۰ هزار خانوار شامل ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش این سازمان هستند و خدمات متعددی به آنها ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • شکایت دو نشریه از مایکروسافت و OpenAI به دلیل نقض کپی‌رایت
  • خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام
  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • حذف معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال از برنامه هفتم
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • حذف معافیت مشمولان ۳۵ ساله و دارای دو فرزند
  • جراح ماهی ؛ از جالب ترین شگفتی های خلقت با 30 سال عمر (+عکس)