Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@12:30:30 GMT

افشای تصاویر و مشخصات گوشی تاشو آنر Magic V

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۳۴۶۶

افشای تصاویر و مشخصات گوشی تاشو آنر Magic V

فرارو- شرکت آنر اولین گوشی تاشو خود با نام Honor Magic V را در تاریخ ۱۰ ژانویه (۲۰ دی ماه) در بازار چین معرفی خواهد کرد.


به گزارش فرارو، با این که هنوز چند روزی به عرضه رسمی این گوشی باقی مانده است، به تازگی مشخصات این دستگاه در فضای مجازی منتشر شده و اکنون، رندر‌های گوشی تاشو توسط وبسایت MySmartPrice به اشتراک گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رندر‌های Honor Magic V طراحی احتمالی گوشی تاشو را نشان می‌دهد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش تاشو اصلی و یک صفحه نمایش با سوراخ پانچ روی پنل جلویی خواهد بود. مجموعه دوربین این گوشی شامل یک سیستم دوربین عمودی در پشت است که دارای لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و لنز ۵۰ مگاپیکسلی تقویت شده با طیف است. همچنین دارای فلش LED در خارج از جزیره دوربین است.

این وبسایت همچنین فاش می‌کند که دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۴۵ اینچی OLED با کیفیت تصویر ۲۵۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل FHD+ و نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. تراکم پیکسلی آن نیز ۴۳۱ پیکسل بر اینچ خواهد بود. این گوشی همچنین دارای صفحه نمایش ۷.۹ اینچی OLED داخلی با وضوح ۲۲۷۲ در ۱۹۸۴ پیکسل است. این صفحه نمایش دارای نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز و تراکم ۳۸۱ پیکسل بر اینچ خواهد بود.

رندر‌ها همچنین انواع رنگ‌های گوشی را نیز نشان می‌دهند. طبق این رندرها، گوشی تاشو Honor Magic V در رنگ‌های مشکی، سفید و نارنجی عرضه خواهد شد. اطلاعاتی که در گذشته فاش شده بود نشان داده است که رنگ نارنجی ظاهری شبیه چرم مصنوعی دارد، در حالی که دو مدل سیاه رنگ و سفید رنگ دارای پنل پشتی شیشه‌ای براق هستند.

به جز مشخصات گفته شده، می‌دانیم گوشی تاشو Honor Magic V مجهز به جدیدترین تراشه شرکت معتبر کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱، مبتنی بر فرآیند ۴ نانومتر خواهد بود. این گوشی همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 730 دارد و در نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که این دستگاه یک باتری ۴۷۵۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی دارد. این گوشی تاشو روی اندروید ۱۲ اجرا خواهد شد و برنامه سفارشی MagicUI 6 این شرکت روی آن قرار دارد. انتظار می‌رود قیمت این گوشی تاشو در چین از قیمت ۱۳۹۹۹ یوان (تقریبا معادل ۲۱۹۵ دلار آمریکا) آغاز شود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: صفحه نمایش گوشی تاشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۳۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی

مرد میانسال که به علت سوختگی در بیمارستان بستری بود پس از دو هفته راز آتش زدن همسر و پسر 11 ساله‌اش را فاش کرد.

به گزارش ایران، اواخر فروردین امسال ، مرگ زن جوانی در بیمارستان سوانح و سوختگی به تیم جنایی اعلام شد. به دنبال این گزارش، تیم تحقیق راهی محل شده و در بررسی‌ها مشخص شد که ساعاتی قبل این زن را به همراه شوهر و پسر 11 ساله‌شان که همگی دچار سوختگی شده بودند به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

 زن جوان ساعاتی بعد به علت شدت سوختگی جانش را از دست داد. این در حالی بود که پسر 11 ساله نیز دو روز بعد با وجود تلاش کادر درمان فوت کرد اما مرد میانسال که از ناحیه دو دست دچار سوختگی شده بود، پس از بهبودی تحت بازجویی قرار گرفت و راز قتل همسر و فرزندش را برملا کرد.

او در تحقیقات گفت: نقاش ساختمان هستم و مدت‌هاست که با همسرم اختلاف داشتم. روز حادثه از پسرم خواستم که با من به محل کارم بیاید اما او مخالفت کرد و سر همین مسأله بحث‌مان شد وقتی همسرم وارد دعوا شد با عصبانیت کنترلم را از دست دادم و روی خودم و همسر و فرزندم بنزین ریختم. آن زمان اصلاً متوجه نمی‌شدم که چه کار می‌کنم.

ناگهان کبریت را کشیدم و آنها شعله‌ور شدند. خودم نیز دستانم دچار سوختگی شد. به دنبال صدای فریاد و کمک‌خواهی همسر و فرزندم، همسایه‌ها به کمک‌مان آمدند و با حضور امدادگران، آتش خاموش شد و ما به بیمارستان منتقل شدیم.

به دستور بازپرس جنایی، متهم 49 ساله پس از ترخیص از بیمارستان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار خواهد گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • اعلام مشخصات تاکسی‌های برقی/ سقف تعداد تاکسی‌های برقی متناسب با زیرساخت شهر‌ها
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس