Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از تعیین ضرب‌الاجل برای افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دفاتر پیشخوان و قضایی خبر داد.

ولی‌الله حیاتی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۱۸ دی‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به ضعیف بودن میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دفاتر پیشخوان و قضایی، برنامه‌ریزی انجام و اداره‌کل ارتباطات و فناوری خوزستان به عنوان دستگاه متولی برای پاسخگویی در این خصوص به قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا دعوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: مقرر شده است که زمان‌بندی برای نصب تهویه و افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن تعیین شود.  

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: هماهنگی برای افزایش پوشش واکسیناسیون در مناطق با پوشش کم واکسیناسیون نیز باید انجام شود و مقرر شد هفته آینده در قالب پیامک، هشدارهای لازم به ساکنان این مناطق داده شود.

وی بیان کرد: به فرمانداران شهرهای دارای پوشش کم واکسیناسیون نیز تذکرات لازم داده شد.

حیاتی افزود: هر چند اکنون در وضعیت آبی قرار داریم اما باید همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون در دستور کار باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس کرونا در ایران رعایت پروتکل های بهداشتی مدیریت کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی خوزستان درباره وقوع گرد و خاک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای آبادان، در این اطلاعیه آمده است: وزش بادهای متوسط تا شدید همراه با تندباد لحظه‌ای و احتمال رخداد گرد و خاک محلی و موقت در بعد از ظهرها از اواسط روز دوشنبه تا اواخر وقت سه شنبه هفته جاری هشدار سطح زرد صادر کرد.
بر اساس این اطلاعیه این پدیده در مناطق جنوبی، جنوب غربی، غربی و مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود.
اثر مخاطره شامل کاهش دید افقی و افت کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های گرد و خاک است و احتیاط در تردد غیرضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان توصیه می‌شود.

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • هشدار هواشناسی خوزستان درباره وقوع گرد و خاک
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند