Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهی عملیات بغداد اعلام کرد: یک عامل انتحاری که بمب به خود بسته بود قصد انجام عملیات تروریستی در شمال بغداد را داشت که توسط نیرو‌های امنیتی به هلاکت رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، فرماندهی عملیات بغداد از خنثی سازی یک عملیات تروریستی در شمال این شهر خبر داد. فرماندهی عملیات بغداد اعلام کرد که هدف از عملیات تروریستی مذکور هدف قرار دادن شمال بغداد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، در بیانیه فرماندهی عملیات بغداد آمده است: یک عامل انتحاری که بمب به خود بسته بود قصد انجام عملیات تروریستی در شمال بغداد را داشت که توسط نیرو‌های امنیتی به هلاکت رسید.

روز پنجشنبه گذشته نیز افراد مسلح ناشناس به خانه «احمد عبدالمطلب عبدالرزاق» از فرماندهان تیپ ۴۵ حشد شعبی در بغداد یورش بردند. افراد مسلح ناشناس که با هدف ترور این فرمانده حشد شعبی و خانواده اش به منزل آن‌ها یورش بردند، تمامی افراد حاضر در خانه را به گلوله بستند.

شاهدان عینی اعلام کردند که احمد عبدالمطلب هدف اصابت چندین گلوله در نقاط مختلف بدنش قرار گرفته است و هم اکنون در بیمارستان به سر می‌برد. این درحالی است که ۵ تن از اعضای خانواده این فرمانده حشد شعبی به دلیل شدت جراحات وارده ناشی از اصابت گلوله‌ها به شهادت رسیدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: داعش عملیات تروریستی بغداد عراق فرماندهی عملیات بغداد عملیات تروریستی شمال بغداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان

طی حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

به گزارش‌ مشرق، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند. جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حمله‌ ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • هلاکت ۲ تروریست با عملیات پهپادی در اطراف زاهدان
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسید
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان