Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@03:50:15 GMT

اجرای عملیات بتن ریزی حجیم در تقاطع غیرهمسطح غدیر

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۳۹۷۷

اجرای عملیات بتن ریزی حجیم در تقاطع غیرهمسطح غدیر

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس کمیسیون فنی و عمرانی و رییس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر و معاونین امور زیربنایی و حمل و نقل شهری، مالی اقتصادی شهرداری همدان از عملیات بتن‌ریزی حجیم ۹۳۰ مترمکعبی فاز دوم پل تقاطع غیرهمسطح غدیر بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار همدان در این بازدید با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام اولویت کاری شهرداری همدان است، گفت: تقاطع غیرهمسطح غدیر، پل سردار شهید همدانی، بازار سینا و پارکینگ آقاجانی‌بیگ از جمله پروژه‌هایی است که تمام تلاش خود را به کار گرفته که در اسرع وقت به اتمام برسند.

سیدمسعود حسینی با اشاره به اینکه تقاطع غیرهمسطح غدیر مهمترین پروژه در حال انجام است افزود: با اجرای عملیات بتن‌ریزی ۹۳۰ مترمکعبی فاز دوم پل غدیر طبق برنامه‌ریزی انجام شده این پروژه تا نیمه نخست سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ضمن تأکید بر اینکه تمهیدات لازم در خصوص بتن ریزی در هوای سرد اندیشیده شده است، اظهار کرد: بالا نگه داشتن دما با پوشش کامل طرفین و قسمت بالای عرشه، استفاده پوشش پشم شیشه روی بتن و استفاده از وسایل گرمایشی در قسمت زیر و بالای عرشه از جمله اقدامات انجام شده در این خصوص بوده است.

شهردار همدان در ادامه گفت: استفاده از طرح اختلاط مناسب بتن، اتمام بتن ریزی تا قبل از غروب آفتاب و نگهداری بتن در ساعات اولیه بعد از بتن ریزی نیز از دیگر تمهیدات لازم برای بتن ریزی در هوای سرد است.

وی با بیان اینکه این پروژه ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار کرد: به دنبال این هستیم که این پروژه با وقفه مواجه نشود و با سرعت بیشتری پیش رود.

شهردار همدان ضمن تأکید بر اینکه با اتمام این پروژه بار ترافیکی منطقه کاهش می یابد، تصریح کرد: با وجود توقف ۶ ماهه کارگاه، از ۲ ماه پیش کار را با تمرکز بیشتر و با تزریق نقدینگی مجدد راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی مجدد کارگاه شاهد پیشرفت کار خواهیم بود و مردم این منطقه فراغت و آسایش بیشتری داشته و بار ترافیکی آن روان‌تر می‌شود تصریح کرد: تمام تمرکز  خود را در به ثمر رسیدن پروژه‌ها معطوف کردیم.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان در این بازدید گفت: کلیه تمهیدات و تدابیر لازم برای بتن ریزی در هوای سرد براساس ضوابط و آیین‌نامه‌هایی که باید رعایت شود، دیده شده است. 

مهدی حیدری با بیان اینکه هدف مجموعه مدیریت شهری و شورا اتمام پروژه های اولویت دار در همدان است، افزود: در مورد پروژه‌های مهمی همچون تقاطع غیرهمسطح غدیر و پل سردار شهید همدانی که رفت و آمد مردم را تحت تأثیر قرار داده است، سعی شده ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه تمرکز تخصیص اعتبارات و همت بخش عمرانی شهرداری باید صرف تکمیل این دو پروژه مهم شود، افزود: این دو پروژه تأثیر مستقیمی بر زندگی، عبور و مرور و کیفیت زندگی روزانه مردم دارد.

حیدری بیان کرد: با توجه به ارتفاع پایین پل غدیر، پیشرفت فیزیکی و سهولت و حساسیت کمتری که در مسیر اجرای آن نسبت به پل شهید همدانی وجود دارد؛ این پروژه ۲ یا ۳ ماه زودتر از پل شهید همدانی به بهره‌برداری می رسد.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان تصریح کرد: سیاست گذاری کلان شورا و شهرداری همدان انجام پروژه های عمرانی پل غدیر و پل شهید سردار همدانی است.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیدمسعود حسینی شهردار همدان عملیات بتن ریزی تقاطع غیرهمسطح غدیر شورای اسلامی شهر شهرداری همدان شهید همدانی بتن ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران از بهره‌برداری تقاطع غیرهمسطح تندگویان در مردادماه سال جاری خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، هادی حق‌بین؛ معاون فنی عمرانی شهرداری تهران امروز در حاشیه آیین افتتاح تحکیم بستر 12 کیلومتر از بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری در قالب یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخاردر جمع خبرنگاران در رابطه با‌ آخرین وضعیت پروژه تقاطع شهید تندگویان اظهار کرد‌: این پروژه به حسب شرایط تاسیساتی شرایط ویژه‌ای را دارد و اقدامات لازم در قالب این پروژه در حال انجام است.

وی افزود: اخیرا ما با یک چالشی در فرآیند این پروژه روبرو شده‌ایم به طوریکه یک ماه پیش با یک مسیر فاضلاب روبرو شده‌ایم که البته هفته گذشته این مشکل حل و فصل شده و ان‌شاءالله ظرف دو هفته آینده زیرگذر این تقاطع به بهره‌برداری خواهد رسید و ان‌شاءالله با بهره‌برداری این زیرگذر فرایند ادامه خواهد داشت.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در خصوص زمان بهره‌برداری کامل این تقاطع گفت: همانطور که گفته شد ظرف دو هفته دیگر به بهره‌برداری می‌رسد و حداکثر این پروژه در مردادماه تکمیل خواهد شد.

وی در خصوص بهره‌برداری از فاز نخست آزادراه شهید شوشتری گفت: فاز اول این پروژه در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید که فاز نخست آن 9.6 کیلومتر است و در رابطه با فاز دوم آن نیز ما 3 پیشنهاد را به سازمان محیط زیست داده‌ایم که هنوز در این باره جوابی را نداده‌اند.

حق‌بین گفت: به محض اینکه سازمان محیط زیست به پیشنهادات ارائه شده از سوی معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران در رابطه با فاز دوم آزادراه شهید شوشتری پاسخ بدهند اقدامات لازم برای اجرای فاز دوم آغاز خواهد شد.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران درباره بازدید وزیر کشور از فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی گفت: این بازدید روز پنجشنبه هفته گذشته انجام شد و در رابطه با فاز دوم این پروژه که حدود یک کیلومتر است کماکان معارضین ملکی و تاسیساتی وجود دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به اعلام شهرداری منطقه 18 ظرف یک ماه آینده مشکل معارضین در مسیر فاز دوم شهید بروجردی حل خواهد شد و به محض حل این موضوع جبهه کاری در این محدوده مستقر و اقدامات لازم را برای اجرای این پروژه انجام خواهند داد.

حق‌بین در پاسخ به این پرسش که فاز دوم شهید بروجردی در چه زمانی به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و اگر مشکلی پیش نیاید فاز دوم آن تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال