Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- «امید محترمی» از جوانان بسیجی نخبه دهه هفتادی با حکم استاندار مرکزی به عنوان رئیس ستاد راهبری و هدایت حرکت‌های محرومیت‌زدایی استان مرکزی منصوب شد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک، «امید محترمی» از جوانان بسیجی نخبه دهه هفتادی با حکم استاندار مرکزی به عنوان "رئیس ستاد راهبری و هدایت حرکت‌های محرومیت‌زدایی" استان مرکزی و همچنین نماینده تام‌الاختیار استاندار در این حوزه در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و اقتصادی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم استاندار مرکزی اهم وظایف این ستاد،  ایجاد وحدت رویه و هماهنگی در بین تمام ارکان استان در راستای هدایت طرح‌ها به سمت اجرای برنامه‌های اولویت‌دار و اساسی جهت کمک به حل مشکلات مردم با رویکرد مناطق محروم و همچنین ارتقای کارآمدی و کیفیت عملکرد دستگاه‌های اجرایی عنوان شده است.

«امید محترمی»  که اکنون مسئولیت سازمان بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی را بر عهده دارد سوابقی از جمله مسئولیت گروه جهادی و خدمت‌رسانی در مناطق محروم کشور، مسئولیت نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان خنداب، مسئول قرارگاه شهید باقری استان مرکزی، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه روح‌الله استان مرکزی را در کارنامه خود دارد.

طرح‌های محرومیت‌زدایی در 10 دهستان استان لرستان اجرا می‌شودسردار حزنی در گفت‌وگو با تسنیم: محرومیت‌زدایی در اولویت‌ سپاه قرار دارد/ حمایت از تولیدات داخلیگذرگاه محرومیت‌زدایی استان ایلام؛ بهسازی محورهای مواصلاتی است

همچنین از سوابق تحصیلی و علمی وی هم می‌توان به کسب رتبه 9 کنکور کارشناسی ارشد و فارغ التحصیل کارشناس ارشد مهندسی آب از دانشگاه تهران با نمره عالی،  تألیف بیش از 20 عنوان مقاله کنفرانسی و علمی پژوهشی در زمینه مدیریت منابع آب، طراحی، ساخت و ثبت اختراع دستگاه خودکار آبیاری سطحی با هدف کاهش مصرف آب، انتخاب به عنوان پژوهشگر برتر جشنواره‌ی فجر دانش در دو سال، طراحی، ساخت و ثبت اختراع دستگاه یارآب یار با هدف پایش مدیریت آب، پژوهشگر و مخترع برتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران اشاره کرد.

از دیگر سوابق محترمی هم می‌توان پژوهشگر برتر استان مرکزی در سال 97، مسئول برتر سازمان بسیج سازندگی کشور در سنوات متعدد، عضو بنیاد ملی نخبگان، پژوهشگر و مخترع برتر استان تهران در سال 94، انتخاب به عنوان جوان نخبه و نمونه استان مرکزی در سال 96 و مخترع برتر سال 95 کشور در رقابت اختراعات رویش بنیاد ملی نخبگان را نام برد.

راه‌اندازی ستاد راهبری طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان هفتم آذرماه امسال در کارگروه بسیج سازندگی استان از سوی استاندار مرکزی مطرح و تاکید شد که استانداری مرکزی باید با فعالیت‌های جهادی همسو بوده و نباید سرگرم مسائل فرعی باشد.

استاندار مرکزی در این باره گفت: ستاد یا مرکزی را برای راهبری طرح‌های محرومیت‌زدایی و با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط راه‌اندازی می‌کنیم و دستگاه‌های اجرایی هم باید نماینده تام‌الاختیاری را برای حضور در این ستاد معرفی کنند که از فهم کار جهادی برخوردار باشد.

انتهای پیام/712/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محرومیت زدایی استاندار مرکزی ستاد راهبری استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با آغاز دولت سیزدهم و توجه این دولت به تامین آب شرب روستاها ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال آبرسانی و شبکه در قالب پروژه محرومیت زدایی استان خوزستان اجرا شده است.

صابر علیدادی در گفت و گو با ایسنا پروژه‌های در حال اجرای طرح محرومیت‌زدایی جهاد آبرسانی استان را ۲۳ پروژه در قالب ۷۶۶ روستا و ۲۱ شهرستان عنوان کرد.

وی افزود: ۲۳ پروژه آبرسانی طرح محرومیت زدایی در ۲۱ شهرستان شادگان، شوشتر، هندیجان، رامشیر، امیدیه، آبادان، خرمشهر، ماهشهر، اندیکا، اندیمشک، هفتکل، حمیدیه، اهواز، شوش، کرخه، مسجدسلیمان، سوسنگرد، هویزه، بستان، بهبهان و ایذه در حال اجرا است.

علیدادی با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی طرح‌های محرومیت‌زدایی استان ۴۳ درصد است، در خصوص آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های محرومیت‌زدایی جهاد آبرسانی استان گفت: با اقدامات انجام شده در حال حاضر علاوه بر اجرای  ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال آبرسانی و شبکه، احداث ۳ باب ایستگاه پمپاژ، احداث ۵ باب مخزن ذخیره بتنی جمعا به ظرفیت ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب، حفاری و تجهیز ۶ حلقه چاه آب شرب و افتتاح آبرسانی به ۱۸۰ روستا را می‌توان به عنوان عملکرد پروژه محرومیت زدایی استان عنوان کرد.

وی یادآور شد: علاوه بر شرکت آب و فاضلاب خوزستان، قرارگاه کربلا و بسیج سازندگی نیز به عنوان معین در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی استان همکاری می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان