Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد صداقت در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: واگذار مالکیت تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی به صنایع مس اتفاق میمون و مبارکی بود که می‌توانست چند سال قبل‌تر صورت گیرد.

وی گفت: این تصمیم درست خوشحالی فوتبالدوستان تبریز را به همراه داشته و می‌تواند به شکوفایی مجدد فوتبال منطقه منجر شود.

مدیر عامل سابق باشگاه ماشین‌سازی عنوان کرد: تنها مورد نگران کننده نبود زمین کافی برای تمرین و مسابقه دو تیم بوده و من امیدوارم آقای زنوزی یکی دو سال مجموعه ورزشی خود را در اختیار تراکتور و ماشین‌سازی قرار دهد تا صنایع مس زمین تمرین و ورزشگاه لازم را تاسیس کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مالکیت و یا قرارداد با مجموعه ورزشی از جمله شروط مجوز حرفه‌ای باشگاه بوده و امیدوارم با تهمیدات لازم مسوولان این مشکلات برای دو تیم محبوب تراکتور و ماشین‌سازی حل گردد.

فرهاد صداقت پیش از این سمت‌های سرپرستی تیم تراکتور، قائم مقام ورزش باشگاه تراکتور، مدیر آکادمی باشگاه تراکتور و رئیس سازمان فوتبال تراکتور را برعهده داشته و یک فصل هم مدیر عامل باشگاه ماشین سازی تبریز بوده است.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز فارس فرهاد صداقت صداقت ماشین سازی تراکتور تراختور تراکتور و ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۳۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل تراکتور به تمجید از مالک جدید این باشگاه پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، جواد نکونام درباره دیدار فردا (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال با تراکتور تبریز در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: این دیدار اهمیت زیادی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده است و در مقابل، ما هم انگیزه زیادی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات، تمرینات منظم و خوبی داشتیم و روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.

عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است

وی د ر مورد واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس تصریح کرد: واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از آقای علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده است و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. ما شش هفته سخت و سرنوشت‌ساز پیش رو داریم. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم و جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان هم تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکل‌مان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد