Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@18:12:26 GMT

مرز مهران بر روی زائران بسته است

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۴۰۳۴

مرز مهران بر روی زائران بسته است

فرماندار مهران گفت: با هدف کاهش آمار مبتلایان به کرونا و جلوگیری از ورود سویه جدید اومیکرون، مرز مهران همچنان به روی زائران بسته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ علی ‌عباس شفیعی افزود: بر اساس مصوبه چهارم دی ماه ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور،مرز بین المللی مهران از این تاریخ کماکان بسته است و از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور و ستاد استانی هیچ گونه ابلاغیه و مصوبه‌ای برای بازگشایی مرز ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مهران گفت: بر اساس مصوبه چهارم دی ماه ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور، مرز مهران همچنان به روی زائران و گردشگران بسته است. 

وی افزود: تاکنون از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور و ستاد استانی هیچ گونه ابلاغیه و مصوبه‌ای برای بازگشایی مرز ابلاغ نشده است.

فرماندار مهران یادآور شد: اتباع خارجی در صورتی اجازه ورود به کشور از این گذر مرزی را دارند که دارای تست پی. سی. آر و کارت واکسیناسیون باشند. 

شفیعی با تاکید بر اینکه اتباع خارجی که مشکوک باشند عودت داده می‌شوند عنوان کرد: افراد ایرانی نیز که مشکوک به کرونا باشند بر اساس ابلاغیه جدید طرح مراقبت‌های مرزی، مکانی برای قرنطینه آنها در مرز پیش بینی شده است.

از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون مرز بین المللی مهران به روی زائران و گردشگران بسته شد و تنها افرادی که دارای ویزای خاص هستند اجازه تردد از این گذر مرزی را دارند

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا واکسیناسیون ویروس ایلام مرز مهران روی زائران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه ارز سفر حج ۱۴۰۳ اعلام شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، ایمان شمسایی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج در نشست شورای برنامه‌ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت گفت: با موافقت بانک مرکزی هر یک از زائران حج ۱۴۰۳ می‌توانند مبلغ ۵۰۰ یورو به نرخی که این بانک اعلام خواهد کرد، از شعب بانک عاملی که در سراسر کشور معرفی می‌شود دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: زمان اعزام زائران حج تمتع ۱۴۰۳ مشخص شد

وی همچنین اعلام کرد: این مبلغ در سهمیه ارز سالانه افرادی که به خارج از کشور سفر می‌کنند، محاسبه نخواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228968 برچسب‌ها حج عمره

دیگر خبرها

  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون
  • وحیدی: تقسیم استانی تهران نیازمند مصوبه مجلس است
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • سهمیه ارز سفر حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جاده چالوس بسته است
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند