Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمد زاده ظهر شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: فرودگاه یاسوج تنها فرودگاه مرکز استان است که تاکنون مرز هوایی نداشته است.

وی بیان داشت: تعیین این مرز سبب می‌شود که پروازهایی به عتبات عالیات و یا کشورهای حاشیه خلیج فارس از مبدا فرودگاه یاسوج برنامه ریزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تصریح کرد: فرودگاه یاسوج از فرودگاه‌های تراز اول کشور بوده و با تعیین مرز هوایی می‌توان سفرهای هوایی را توسعه و به دنبال آن گردشگری استان را توسعه داد.

احمد زاده افزود: همچنین با تعیین این مرز، صادرات ار مبدا استان به دیگر کشورها نیز می‌تواند انجام شود.

وی اظهار داشت: در راستای توسعه بیشتر این بخش، برنامه تجهیز سالن ترانزیت و پاویون و ساختمان مدیریت فرودگاه‌های یاسوج و گچساران در برنامه کار قرار دارد.

کد خبر 5394892

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد علی احمدزاده مرز هوایی قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی ویروس کرونا بوشهر عکس استانها خطبه های نماز جمعه شهید گمنام ایام فاطمیه سیلاب خسارات سیلاب کرمانشاه تشییع شهدا شهید سلیمانی آمار کرونا فرودگاه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۴۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه را در این خبر پیگیری کنید.

دیگر خبرها

  • اهتمام به تحقق راهبرد‌های چهارگانه تعیین شده رهبر انقلاب
  • تعیین نام شرکت‌ها هوشمند می‌شود/ حذف فیزیکی دفاتر قانونی از ۳۱ اردیبهشت
  • احداث ترمینال بار هوایی در دستور کار در فرودگاه گناباد قرار گرفت
  • اشتغال زایی مستقیم ۱۴۳ هزار نفری در صنعت پتروشیمی
  • اجرای طرح توسعه خدمات فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی
  • تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر
  • تعیین شهریه مدارس غیردولتی براساس الگوی شهریه
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم