Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابر اعلام وزارت بهداشت، شناسایی روزانه بیماران کرونایی در کشور پس از ۶۱۴ روز، در شبانه روز گذشته سه رقمی شد. همچنین متاسفانه ۲۶ بیمار کووید ۱۹ نیز در این بازه زمانی جان خود را از دست دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از روز گذشته تا امروز ۱۸ دی ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۶۸ نفر از آنها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از ۶۱۴ روز، آمار شناسایی روزانه بیماران کرونایی، سه رقمی شد. آخرین بار ۱۴ اردیبهشت سال گذشته، موارد جدید کرونا در کشور سه رقمی و ۹۷۶ نفر بود.   مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۲۰۴ هزار و ۹۲۵ نفر رسید.   متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۸۴۷ نفر رسید.   در شبانه روز گذشته در ۱۵ استان کشور، هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونایی ثبت نشده و در ۱۲ استان نیز فقط یک مورد فوت، گزارش شده است.   خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۵۰ هزار و ۴۸۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.   یک هزار و ۸۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.   تا کنون ۴۲ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۸۰۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سه رقمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۴۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، معاون ارزیابی و انطباق اداره کل با اعلان خبر توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد، ضمن تاکید بر نظارت جدی و بازرسی‌های مداوم کارشناسان استاندارد کرمانشاه از کلیه مراکز تولید، عرضه و فروش کالا بیان نمود در راستای اهداف سازمانی خویش کارشناسان این اداره کل تمام سعی و تلاش خود را برای انجام بهینه مسئولیت‌های محوله به کار بسته و همواره نظارت دقیق خود را بر تولید و عرضه کالا‌های مشمول مقررات استاندارد اجباری انجام می‌دهد.
محمد نژاد ادامه داد: دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد و درج کد ده رقمی در زیر نشان ملی استاندارد، برای تولید فرآورده‌های مشمول مقررات استاندارد، اجباری است.
وی اظهار کرد: چنانچه واحد‌های تولیدی محصولات بدون کیفیت و فاقد استاندارد‌های لازم تولید کنند بنابر مقررات مصرحه در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، با برخورد قضایی اعم از جریمه نقدی و حبس مواجه می‌شوند.
محمد نژاد ضمن تاکید برلزوم استانداردسازی واحد‌های تولیدی مشمول مقررات استاندارد گفت: شهروندان برای آگاهی از اصالت و اعتبار پروانه کاربرد نشان استاندارد، کد ده رقمی درج شده زیر نشان استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال نمایند و در صورت مشاهده محصولات فاقد نشان استاندارد یا فاقد کد ده رقمی درج شده زیر نشان استاندارد، موضوع را به اداره کل استاندارد اعلام نمایند.

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • نرخ‌ بیکاری اصفهان تک رقمی شد
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد
  • کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • بازداشت بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی در ترکیه
  • بازداشت بیش از یک هزار پناهجوی غیر قانونی در ترکیه