Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارتخانه گفت: دولت، ۱۰۰ درصد یارانه‌های تامین نهاده‌ها و عوامل تولید محصولات کشاورزی در ۹ ماهه امسال را تخصیص داد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام وزارت جهاد کشاورزی،حسن قاسمی گفت: به موجب بند (۲۴) مصارف هدفمندی یارانه ها، موضوع تبصره (۱۴) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ مبلغ ۳ هزارو ۴۵۰ میلیارد تومان با هدف تامین یارانه برای فعالیت‌های کشاورزی در ۹ ماهه سال جاری اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این میزان اعتبار بیش از ۵ برابر کل اعتبار تخصیص یافته این ردیف در سال ۱۳۹۹ است.

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارتخانه ، اعتبار تخصیص یافته از این ردیف در سال گذشته را ۶۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

قاسمی، تخصیص مبلغ ۳ هزارو ۴۵۰ میلیارد تومان یارانه تامین نهاده‌ها و عوامل تولید محصولات کشاورزی در مدت یاد شده را بیانگر عزم دولت سیزدهم در حمایت از تولیدات بخش کشاورزی دانست.

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: این مبلغ برای تامین، تدارک، توزیع و فروش انواع کود شیمیایی، کود‌های آلی و زیستی، تامین و تدارک انواع بذر، تامین و تدارک تخم نوغان، بهینه سازی مصرف و کنترل کیفی انواع سم و کود شیمیایی، تامین و تدارک انواع نهال، اصلاح نژاد دام روستایی، استفاده بهینه از بقایای محصولات کشاورزی و صنایع غذایی در تغذیه دام و اجرای مصوبات شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی بخش کشاورزی تخصیص یافته است.  

 

بیشتر بخوانید: مدیریت ۷۰ درصدی خسارات ناشی از سیل با عملیات آبخیزداری

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی نهاده های دامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی نهاده های دامی نهاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۴۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قم؛ طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان یکی از مصوبات اولین سفر رییس جمهور به قم در دی ماه ۱۴۰۰ بود که به گفته مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از شهریور پارسال تا شروع زمستان امسال به ۹۰ درصد پیشرفت رسیده است.
ابراهیم سانی خانی با اشاره به نصب چمن زمین ورزشگاه و روند رو به اتمام محصورسازی و تکمیل ساختمان ورزشگاه، ابراز امیدواری کرد تا به زودی شاهد بهره برداری از این ورزشگاه باشیم.
معاون ورزشی بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم هم، ورزشگاه اختصاصی بانوان را یک نیاز مهم برای ورزش بانوان استان دانست و افزود: بهره برداری از این طرح کمک بسیاری به توسعه ظرفیت‌های قهرمانی و ورزش‌های همگانی بانوان استان خواهد کرد، به طوری که پیش بینی میشود تا سال‌های پیش رو با تکیه بر استعداد‌های استانی بر تعداد عنوان‌های قهرمانی بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی افزوده شود.
لازم به ذکر است بازسازی و مناسب سازی سالن‌های ورزشگاه، مرحله دوم طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان است که بعد از تخصیص بودجه و اتمام مرحله اول، طرح بازسازی شروع خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • مشکلی در تأمین و تدارک کودهای پتاسه و فسفاته نداریم
  • هدفگذاری صادرات ۱۵۰ هزار تن تخم مرغ در سال ۱۴۰۳
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • قرارداد ۲.۷میلیارد دلاری با پتروشیمی‌ها برای تولید بنزین
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد