Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@09:28:46 GMT

فجری ها در ۸ بازی ۴ امتیاز گرفتند

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۴۳۱۲

فجری ها در ۸ بازی ۴ امتیاز گرفتند

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز -  تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز که به عنوان تنها نماینده استان فارس، پس از ۸ سال موفق به صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شده تا پایان هفته سیزدهم این مسابقات روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و هم اکنون با ۲ پیروزی، ۵ تساوی و ۶ باخت و مجموع ۱۱ امتیاز در مکان چهاردهم جدول ۱۶ تیمی این مسابقات قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فجر سپاسی فصل را با دو باخت مقابل نساجی و گل گهر آغاز کرد اما از هفته سوم روند خوب این تیم آغاز شد و آن ها توانستند یک برد ارزشمند مقابل صنعت نفت در آبادان را در هفته سوم تجربه کنند و سپس استقلال صدرنشین و ۹ امتیازی را با تساوی در شیراز متوقف کردند و در نهایت در هفته پنجم، مقابل پیکان آماده و مدعی به یک پیروزی ارزشمند دست یافتند.

اما از هفته ششم، روند نزولی نتایج شاگردان علی اصغر کلانتری آغاز شد و این تیم در حافظیه نتیجه را به سپاهان واگذار کرد و در ادامه مقابل تیم‌های پدیده و فولاد به تساوی رضایت داد و در هفته نهم مغلوب آلومینیوم اراک شد و در ایستگاه دهم مقابل مس رفسنجان بازهم به تساوی رضایت داد و در هفته یازدهم یک شکست دیگر را این بار مقابل نفت مسجدسلیمان تجربه کرد.

نماینده فوتبال فارس در هفته دوازدهم لیگ برتر در حافظیه شیراز مقابل هوادار تهران بازهم با تساوی زمین را ترک کرد و در ایستگاه سیزدهم در فولادشهر به راحتی مغلوب شاگردان تارتار در تیم ذوب آهن شد.

فجر شهید سپاسی آخرین برد خود را در هفته پنجم مقابل پیکان بدست آورد و در ۸ بازی آخر خود، بدون هیچ پیروزی تنها ۴ تساوی کسب کرد و به عبارت دیگر از مجموع ۲۴ امتیاز ممکن، تنها ۴ امتیاز به دست آمد که آمار بسیار ضعیفی از تنها نماینده فوتبال فارس در لیگ برتر را نشان می‌دهد و باتوجه به اینکه تنها دو هفته به پایان نیم فصل لیگ برتر بیشتر باقی نمانده است، باید مشکلات تیم فجر را ریشه یابی کرد تا فرصت تقویت و رفع نقاط ضعف تیم از دست نرود.

۳ نکته اصلی در عملکرد فجر

مسعود مقیم، مربی شیرازی تیم ملی فوتبال نونهالان و نوجوانان در خصوص افت نتایج تیم فجرسپاسی گفت: مسئله تیم فجر را باید از ۳ جنبه مورد ارزیابی قرار داد، ابتدا اینکه باید مشخص شود که آیا مدیریت باشگاه برای ادامه همکاری به کادرفنی و شخص آقای کلانتری اعتقاد دارند یا خیر و اگر تمایل به ادامه همکاری وجود دارد به طور کامل از کادرفنی حمایت شود تا با تمرکز و انگیزه بهتری به کار خود ادامه دهند که این نکته بسیار مهم است.

او گفت: موضوع دوم مصدومیت تعدادی از بازیکنان اصلی این تیم بود که متأسفانه بدلیل صرف استفاده از بازیکنان سرباز و نبود جایگزین مناسب در روند نتایج فجری‌ها تاثیرگذار بود.

مربی تیم‌های ملی پایه با تاکید بر ضعف تیم فجر در برخی پست‌ها بیان کرد: نکته سوم ضعف بازیکن تخصصی در برخی پست‌ها همچون دفاع کناری و وینگر های چپ و راست است که در فاصله نیم فصل باید با جذب چند بازیکن این ضعف‌ها برطرف شود زیرا در نیم فصل دوم کار به مراتب سخت‌تر می‌شود.

نیمکت فجر بازیکن قوی ندارد/ خط حمله تقویت شود

مجید عجم پور پیشکسوت فوتبال استان و روزنامه نگار  به نبود بازیکنان کلیدی در تیم فجر شهید سپاسی اشاره کرد و گفت: نیمکت تیم فجر بسیار ضعیف است و با مصدومیت یک بازیکن اصلی، بازیکن دیگری که بتواند جای آن را به خوبی پر کند وجود ندارد و مشکل این تیم در اصل اتکای بیش از حد به بازیکنان سرباز است.

این ورزشی نویس باسابقه گفت: تیم فجر باید به فکر جذب بازیکنان تأثیر گذار در نیم فصل باشد به ویژه در خط حمله و زدن ۵ گل در ۱۳ بازی آنهم به وسیله ۵ بازیکن متفاوت، بیانگر همین نقطه ضعف است که در تیم فجر شهید سپاسی بازیکن موقعیت ساز و تمام کننده وجود ندارد.

نبود نتیجه گیری به دلیل مصدمیت بازیکنان تاثیرگذار است

علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فجر شهید سپاسی  ضمن رد وجود اختلاف با مدیریت باشگاه، دلیل اصلی افت نتایج تیم خود را مصدومیت بدموقع چند بازیکن اصلی تیم  برشمرد و گفت: مصدومیت پشت سرهم بازیکنان کلیدی ما همچون شهرام گودرزی، فرزان دانا و سپس محمد کاظی و سیروان قربانی و حسین مهربان کار ما را سخت کرد و البته از قضاوت‌های ضعیف داوران و امتیازهای مهمی که از ما گرفته شد هم نمی‌توان چشم پوشی کرد.

آنچه در توان باشگاه بوده انجام شد و ما هم مشتاقیم تا بتوانیم بازیکنان جدیدی که به ما کمک کنند را جذب کنیم ضمن آنکه بسیار امیدواریم با پیروزی مقابل تراکتور تا حدودی به وضعیت خود در جدول سر و سامان دهیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فوتبال فجر شهید سپاسی لیگ برتر نیم فصل تیم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به نقل از ورزش سه دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901146

دیگر خبرها

  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم