Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین دیدار‌های مردمی معاون امور تعاون با مدیران و کارشناسان امور تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران با هدف پیگیری مصوبات نشست‌های گذشته برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهدی مسکنی»، در چهارمین دیدار با مدیران و کارشناسان امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران بیان کرد: تا کنون حدود ۳۰ تعاونی مشکل دار بررسی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور تعاون با اشاره به اقدامات جدید این معاونت برای تسریع فرآیند‌ها، هم افزایی، هماهنگی میان بخشی و جلوگیری از هدر رفت وقت سیستم، گفت: اتاق وضعیت (EOC) در معاونت تعاون برای رصد لحظه‌ای و آنلاین تعاونی‌ها تشکیل می‌شود.

وی تصریح کرد: عملکرد تعاونی‌ها و ادارات کل استانی پایش و نظارت می‌شوند و در صورت ترک فعل از سوی هر طرف، اقدام فوری و جدی انجام می‌گیرد.

مسکنی تاکید کرد: با برگزاری نشست‌ها در مسجد و گفتگوی بی واسطه و رودررو با مردم، از نزدیک با دغدغه‌ها و مشکلات مردم روبرو شده و با بررسی مسائل مطرح شده در نشست ها، نسبت به سیاست گذاری و تنظیم دستور العمل‌ها با دقت بیشتری اقدام می‌شود.

معاون امور تعاون خاطر نشان کرد: با هدف افزایش سطح آموزشی تعاونگران، سرفصل‌های آموزشی لازم برای تعاونگران تهیه و در استان تهران به صورت پایلوت اجرا می‌شود.

وی با اشاره به کمبود ساختاری بخش دولتی تعاون خبر داد: در خواست اضافه شدن دفتر مسکن، حقوقی و حسابرسی به ساختار معاونت امور تعاون به سازمان امور استخدامی کشور، ارسال می‌شود.

سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران نیز در این نشست بیان کرد: آقای مسکنی، جهادی وار مسائل تعاونی‌های مشکل دار را رصد و پیگیری می‌کنند.

وی افزود: تعاونگران عزیز در این مدت کوتاه، تغییرات محسوس را لمس کرده اند.

تهمینه دانیالی با بیان اینکه در این نشست، تمامی مصوبات به تفکیک تعاونی، تاریخ اجرا و میزان پیشرفت بررسی شد، تصریح کرد: مدارک و مستندات اجرای مصوبات، در اختیار معاونت امور تعاون قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اتاق وضعیت EOC استخدامی کار و رفاه اجتماعی استان تهران امور تعاون تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال

مدیر تعاون روستایی همدان گفت: نیاز است مدیران عامل تعاونی‌ها با همکاری اداره تعاون روستایی شهرستان و اتحادیه مربوطه به‌صورت برنامه‌محور و با استفاده از ظرفیت‌های موجود هر منطقه و روستاهای مربوطه در راستای تحقق شعار سال برنامه و طرح خود را ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، محمد حسن دهبانی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعاونی‌های روستایی با سابقه طولانی و با مشارکت مستقیم مردم در بخش‌های مختلف روستایی فعالیت دارند که می‌طلبد مدیران عامل تعاونی‌ها با همکاری اداره تعاون روستایی شهرستان و اتحادیه مربوطه به‌صورت برنامه محور و با استفاده از ظرفیت‌های موجود هر منطقه و روستاهای مربوطه در راستای تحقق شعار سال برنامه و طرح تهیه و ارائه کرده و شوراهای اسلامی و دهیاران نیز نهایت همکاری و تعامل را در این خصوص داشته باشند.

وی افزود: در سطح بخش مرکزی ١٣ شرکت تعاونی به ثبت رسیده که در حال حاضر تعداد ٨ شرکت فعال و ۵ شرکت غیر فعال است.

مدیر تعاون روستایی شهرستان همدان ادامه داد: اداره تعاون روستایی باید با تشکیل کمیته‌ای ویژه مباحث مربوط به شرکت‌های غیر فعال را پیگیری کند تا در آینده نزدیک فعال شوند.

دهبانی اضافه کرد: مدیران شرکت‌های تعاونی باید به سمت به‌روزرسانی اساسنامه و برنامه‌های خود حرکت کنند و با توجه به ماهیت عملکردی و حوزه فعالیت، در برگزاری تمامی برنامه‌ها و مراسم‌های روستایی حضوری فعال داشته باشند.

کد خبر 748063

دیگر خبرها

  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • آخرین وضعیت حل مشکل پله برقی‌های خاموش تهران/ ۶۰ یونیت تا ۳ ماه آینده نصب می‌شود