Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: توجه به استاندارد‌های درمانی در خدمات ناباروری اولویت بیمه سلامت است و هزینه‌های درمان ناباروری تا 3 نوبت در سال پرداخت می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا،به نقل از روابط عمومی سازمان بیمه سلامت؛ محمد مهدی ناصحی گفت: ارایه خدمات ناباروری از سال گذشته در قانون بودجه 1400 پیش بینی شده و برای امسال 700 میلیارد تومان اعتبار برای خدمات ناباروری در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: از دو ماه پیش تاکنون بیمه سلامت به صورت فعال با مراکز ارایه دهنده خدمت در خصوص درمان زوجین نابارور قرار داد جدید منعقد کرده یا قرار داد‌های گذشته مجدد تمدید شده است، لذا درصد بالایی از این خدمات تحت پوشش بیمه سلامت قراردارد.
وی با اشاره به اینکه هزینه‌های درمان ناباروری تا 3 نوبت درسال پرداخت می‌شود تصریح کرد: بیمه سلامت تا پایان سال جاری تمام هزینه‌ها را پرداخت می‌کند و زوجین می‌توانند با ارایه فاکتور نسبت به دریافت هزینه‌های پرداختی از ابتدای سال نیز اقدام کنند.
دکتر ناصحی تاکید کرد: اطلاع رسانی کافی در این زمینه انجام شده و این فرصت برای همکاری مراکز درمانی دولتی و خصوصی با سازمان بیمه سلامت در درمان ناباروری فراهم است، از این رو هیچ نگرانی وجود نداشته و بیمه سلامت از تمام ظرفیت خود برای ارایه خدمات با کیفیت به زوجین نابارور استفاده می‌کند.
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران اظهار داشت: بر اساس آمار 4/5 میلیون زوج نابارور در کشور زندگی می‌کنند که عمده این افراد در تهران خدمات را دریافت می‌کنند، بیمه سلامت و سازمان تامین اجتماعی با توجه به استاندارد‌های تعریف شده خدمات را ارایه می‌دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هزینه های درمان ناباروری سازمان بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان

این طرح بنا به تصمیم وزارت بهداشت و با تصویب و ابلاغ دولت باهدف ارتقا سلامت جامعه و اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بااستناد به بند الف ماده نه قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور در حال اجراست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت:در بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تحت پوشش این دانشگاه تمام خدمات درمانی کودکان زیر هفت سال بیمه شده کاملا رایگان خواهد بود

 کامران قدس بااشاره به اینکه در مرحله نخست این طرح در بیمارستان امیرالمومنین سمنان اجرایی شده است گفت: پذیرش، بستری، عمل‌های جراحی، اقدامات تشخیصی درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به صورت رایگان انجام خواهدشد

قدس  گفت: این طرح درراستای بهره‌مندی تمامی اقشار جامعه از خدمات حوزه سلامت و تحقق طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در کشور در حال اجراست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: اگر کودکان زیر هفت سال تحت پوشش بیمه نباشند و در مدت زمان بستری در بیمارستان بتوانند تحت پوشش بیمه پایه قرار بگیرند از خدمات درمانی رایگان بهره مند می‌شوند و برای کودکان زیر ۲ سال شرط پوشش خانوار حذف شده است و اگر فقط کودک زیر ۲ سال تحت پوشش بیمه پایه باشد از خدمات درمانی رایگان بهره‌مند خواهد شد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موضوع رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در هیأت دولت تصویب شده بود؛ به بیمه‌های پایه ابلاغ شده و همه سازمان‌های بیمه گر پایه مکلف به پرداخت ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال از جمله معاینه ، آزمایشگاه ، تصویربرداری، توانبخشی و همچنین استفاده از کیت غربالگری نوزادان در مراکز دولتی دانشگاهی سراسر کشور هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • مردم ۷۰ درصد هزینه‌های آزمایشگاهی را از جیب پرداخت می‌کنند
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • شناسایی ۶ هزار زوج نابارور در لرستان