Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، طبق اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان در ۲۴ ساعت گذشته از هفدهم تا هجدهم دی، یک نفر در استان به دلیل به ابتلا به ویروس کرونا جان باخت.
براساس گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان در ۲۴ ساعت گذشته از هفدهم تا هجدهم دی، ۷۶ نفر مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که از این تعداد آزمایش کرونای ۱۱ نفر مثبت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان آمده است: از مجموع ۱۱ نفر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و پنج نفر در بیمارستان بستری شدند.
براساس اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان در ۲۴ ساعت گذشته (از هفدهم تا هجدهم دی ) ۱۲ بیمار مبتلا به ویروس کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شدند.
به گزارش ایرنا، مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: ۲۶ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند این درحالیست که پس از ۶۱۴ روز، آمار شناسایی روزانه بیماران کرونایی سه رقمی شد.
به گزارش ایرنا از وزارت بهداشت، از دیروز(جمعه) تا امروز  شنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۶۸ نفر از آنها بستری شدند.
پس از ۶۱۴ روز، آمار شناسایی روزانه بیماران کرونایی، سه رقمی شد. آخرین بار ۱۴ اردیبهشت سال گذشته، موارد جدید کرونا در کشور سه رقمی و ۹۷۶ نفر بود. 
استان سمنان طبق اعلام امروز سامانه ماسک وزارت بهداشت، به طور کامل در رنگ بندی آبی کرونایی قرار گرفت.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا سمنان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا سمنان کرونا ویروس کرونا سمنان بهداشت و سلامت ۲۴ ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب چهار جنایت و کشتار علیه خانواده های فلسطینی در این باریکه شده است.

در این گزارش آمده است: جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته دست کم ۳۳ شهید و ۵۷ زخمی برجای گذاشته است.

وزارت بهداشت نوار غزه تاکید کرد که آمار شهدا و زخمی های حمله های همه جانبه این رژیم علیه نوار غزه مجدداً افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، تعداد شهدای فلسطینی از تاریخ هفت اکتبر سال میلادی گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۵۶۸ تن افزایش یافته است.

آمار زخمی ها نیز به ۷۷ هزار و ۷۶۵ تن رسیده است. لازم به ذکر است که اکثر قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه طی هفت ماه گذشته را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

بر اساس اعلام نهادهای فلسطینی، هنوز پیکر هزاران فلسطینی زیر آوار خانه های تخریب شده در نوار غزه بوده و نیروهای امدادی نتوانسته اند آنها را خارج کنند.

کد خبر 6093998

دیگر خبرها

  • بیشترین بارش‌های شبانه‌روز گذشته در کدام مناطق کرمان بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه