Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@11:34:23 GMT

سرپرست فرمانداری بندرانزلی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۴۷۸۰

سرپرست فرمانداری بندرانزلی منصوب شد

ایسنا/گیلان با حکم استاندار گیلان مهندس امیر جانبازی به عنوان سرپرست فرمانداری بندر انزلی منصوب شد.

حسین مصطفی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در جلسه شورای اداری شهرستان بندرانزلی که با محوریت تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات سید اسماعیل میرغضنفری فرماندار سابق بندرانزلی، اظهار کرد: جابجایی مسئولیت مدیران در دولت‌ها امری طبیعی است و دلیل بر نقص در کارهایشان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با معرفی امیر جانبازی به عنوان سرپرست فرمانداری بندر انزلی، تصریح کرد: فرماندار جدید یکی از نیروهای پرتلاش جهاد سازندگی است و تجربه فعالیت جهادی در روستاها و مناطق محروم را در سوابق خود دارد.

مصطفی‌پور با بیان اینکه شهرستان بندرانزلی استعدادها و موقعیت‌های زیادی در سطح استان و کشور دارد، گفت: در کنار موقعیت بندری و گمرکی، داشتن نیروی انسانی تحصیل‌کرده، متخصص و آماده به کار ‌پتانسیل ویژه بندر انزلی است که امیدوارم بتوانیم این ظرفیت‌ها را احصا کرده و در راستای توسعه شهرستان و کم کردن آلام و معضلات معیشتی شهرستان استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه با توجه به مشکلات و بحران‌هایی که در کشور داریم و به طور عمده در حوزه فضای زندگی مردم اگر بگوییم بحرانی است، بیجا نگفتیم، افزود: در بحران مسئولان کاپشن بحران می‌پوشند و موقعیت‌ها را می‌دانند، آنجا کسی حرف سیاسی و حاشیه‌ای نمی‌زند الان نیز زندگی مردم بحرانی است و نیاز است تا مسئولان کاپشن بحران بپوشند و تمرکز لازم در معیشت همچنین کم کردن آلام و سختی‌های مردم بگذارند زیرا این کار خواسته دولت انقلابی است.

مصطفی‌پور با بیان اینکه الان دوران همت همه دستگاه‌هاست و رئیس‌جمهور، رئیس‌جمهوری میدانی است، تاکید کرد: این شانیت را به فرمانداران و بخشداران که سر انگشتان کار دولت هستند می‌دهد که میدانی بوده و در بین مردم و مشکلات مردم حضور داشته باشند و امروز مردم به این دولت امید بستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به اینکه همانطور که در بحث واکسیناسیون که از اولویت‌های دولت جدید بود توانستیم به خوبی اقدامات لازم را انجام بدهیم و از کشورهای پیشرو در امر واکسیناسیون هستیم، افزود: از جمله اولویت‌های بعدی دولت رئیسی مباحث مربوط به معیشت و مشکلات مردم است نیز امیدواریم که بتوانیم همانند اولویت واکسیناسیون این مشکلات نیز حل بشود.

وی تاکید کرد: لازمه این کار این است تا برنامه‌های خوبی که دولت دارد از سوی مسئولان درک شود و با تلاش و کوشش مضاعف اجرایی شود تا بتوانیم این مشکلات را که دلایل مختلف دارد حل کنیم و امیدوارم از آنجا که مردم ما مردم خوب و ارزشمندی هستند و حق مردم است که مسئولان اولویت ها را سنجیده و به مردم خدمت کنند.

همچنین در این مراسم احمد دنیامالی، نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متناسب با شرایط سختی که در جامعه داریم و فشارهایی که روی مردم به ویژه در حوزه معیشتی قرار دارد، یک مقام مسئول با فشارهای زیادی از سوی مردم مخصوصا در حوزه اشتغال و پروژه‌هایی که باید انجام دهد قرار دارد.

وی افزود: کسی که مسئولیت می‌پذیرد کار سختی متقبل می‌شود و باید جوابگوی مردم باشد همچنین در مقابل رفتاری که انجام می‌دهد باید پاسخگو باشد.

دنیامالی با تقدیر از خدمات میرغضنفری به انضباط فردی وقت‌شناسی او اشاره کرد و گفت: شهرستان انزلی در حوزه واکسیناسیون مقام اول و استان گیلان در کشور رتبه اول را کسب کرد و این حاصل تلاش همه مسئولان است که در دوران کرونا در کنار هم کار کردند و خوشبختانه مردم ما با یک نگاه رضایت فرماندار سابق را بدرقه خواهند کرد.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از ویژگی‌های فرماندار جدید با توجه به مطالعه سوابق ایشان رفتار صمیمانه و پیگیری در حوزه فعالیت‌ها بود و قطعا با همکاری همه مسئولان امیدواریم منشا خیر و برکت در شهرستان باشد.

به گزارش ایسنا مهندس امیر جانبازی‌ متولد ۱۳۴۳ بوده و معاونت اداره جهاد کشاورزی رودسر، ریاست اداره جهاد کشاورزی املش، مدیریت جهاد کشاورزی رودسر، معاون عمرانی فرمانداری رودسر و فرمانداری رودسر همچنین فرمانداری لاهیجان و معاونت جهاد کشاورزی استان گیلان را در سابقه فعالیت اجرایی خود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها رودسر رئيس جمهور جهاد کشاورزی بندر انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مجید احمدی

با سلام 

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. 

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • انتصابات جدید در گیلان
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست