Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@06:59:17 GMT

با بهترین ساعت های هوشمند بازار آشنا شوید

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۴۹۵۴

با بهترین ساعت های هوشمند بازار آشنا شوید

ساعت های هوشمند امروزه به یک ابزار کاملاً کاربردی تبدیل شده‌اند که در کنار گوشی هوشمندتان می‌توانند انجام بسیاری از امور را برای شما ساده‌تر کنند. با اینکه این حوزه فناوری یکی از حوزه‌های نوپا شناخته می‌شود اما در همین مدت کم محصولات بسیار متنوعی وارد بازار شده‌اند و در حال حاضر می‌توانید در انواع رده‌های قیمت، ساعت های هوشمند مختلفی را با برندهای متفاوت پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا بنابر اعلام دیجی رو، با وجود این تنوع و گستردگی بالا، اگر تمایل دارید تا بهترین ساعت های هوشمند بازار را بشناسید، در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به چند مورد از آن‌ها بیندازیم. در صورت تمایل می‌توانید لیست کامل را در وب سایت دیجی رو مطالعه کنید.

اپل واچ ۷ (Apple Watch ۷)

کمپانی اپل جزو اولین شرکت‌هایی بود که ساعت هوشمند را به معنای امروزی وارد بازار کرد و جدیدترین محصول این شرکت نیز از بهترین‌ها محسوب می‌شود. اپل واچ ۷ در مقایسه با نسخه نسل قبل تفاوت زیادی از لحاظ سخت افزاری و قابلیت‌ها ندارد. اما صفحه نمایش آن حدود ۲۰ درصد بزرگ‌تر شده و فضای کاری بیشتری در اختیار دارید. البته، با وجود بزرگ‌تر شدن صفحه نمایش، ابعاد کلی بدنه تغییر محسوسی نکرده است. چرا که اپل تمام تلاش خود را برای کاهش حاشیه‌های اطراف نمایشگر به کار بسته و انصافاً در این کار کاملاً موفق بوده است. اپل واچ ۷ برای پردازش اطلاعات از پردازنده اپل اس ۷ نیرو می‌گیرد که جدیدترین تراشه این شرکت برای ساعت‌هایش است. ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی هم برای این ساعت در نظر گرفته شده که بیشتر از کافی است و به فضای بیش‌تر از این نیازی نخواهید داشت. اپل واچ ۷ تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب مقاوم است و می‌توانید با خیال راحت در استخر از آن استفاده کنید.

فیت بیت ورسا ۳ (Fitbit Versa ۳)

فیت بیت یکی از شناخته‌شده‌ترین نام‌ها در حوزه تولید ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند سلامت‌محور است و فیت بیت ورسا ۳ نیز یکی از بهترین و جدیدترین تولیدات این شرکت می‌باشد. برای کسانی که از طراحی تکراری ساعت‌های هوشمند مرسوم بازار خسته شده‌اند و قصد دارند یک مدل متفاوت‌تر را تجربه کنند، این گزینه می‌تواند بسیار مناسب باشد. به خصوص کسانی که اهل ورزش کردن هستند و دوست دارند ساعت هوشمندشان قابلیت‌های یک دستگاه کامل ردیاب سلامت و تناسب اندام را داشته باشد، از فیت بیت ورسا ۳ بسیار راضی خواهند بود. این ساعت در کنار صفحه‌نمایش بسیار باکیفیتی که دارد، از سیستم مکان‌یاب یا GPS داخلی بهره برده و بدون نیاز به گوشی می‌تواند اقدام به ردیابی فعالیت‌های ورزشی کند. بدنه فیت بیت ورسا ۳ نیز طراحی بسیار خوبی دارد و به صورت کاملاً ارگونومیک و خوش دست ساخته شده است. در نهایت، باید به قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر فیت بیت ورسا ۳ در مقایسه با محصولات مشابه اشاره کنیم که باعث شده استقبال از آن در بازارهای جهانی بسیار بالا باشد.

آنر مجیک واچ ۲ (Honor Magic Watch ۲)

آنر مجیک واچ ۲ در کنار کارکرد معمولی خود به عنوان یک ساعت هوشمند، مجموعه کاملی از ویژگی‌های تناسب اندام را هم در خود جای داده که می‌تواند برای کسانی که اهل ورزش هستند بسیار مناسب باشد. این ساعت با حالت‌های تمرینی مختلفی که دارد، مانند یک مربی ورزشی پا به پای شما پیش می‌رود و توصیه‌های لازم را نیز در مواقع نیاز ارائه می‌کند. طول عمر باتری آنر مجیک واچ ۲ هم بسیار خوب است و بسته به اینکه مدل کوچک یا بزرگ را انتخاب کنید، می‌توانید یک یا دو هفته بدون نیاز به شارژر از ساعت خود استفاده کنید. این ساعت هوشمند از لحاظ ظاهر و طراحی نیز بسیار خوش ساخت است و در همان نگاه اول می‌تواند شما را مجذوب خود کند. اما از نقاط ضعف این ساعت می‌توان به جذب سریع گرد و غبار و کثیف شدن بدنه و همچنین پشتیبانی نکردن کامل از گوشی‌های آیفون اشاره کرد. به غیر از این موارد، آنر مجیک واچ ۲ هیچ نقطه ضعف مهمی ندارد و یکی از بهترین ساعت های هوشمند بازار محسوب می‌شود.

در این مقاله کوتاه شما را با سه مورد از بهترین ساعت های هوشمند حال حاضر بازار آشنا کردیم. اما اگر خواهان لیست کامل‌تری هستید، می‌توانید مقاله‌ای را که در همین رابطه در وب سایت دیجی رو منتشر شده، مطالعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ساعت هوشمند دیجی رو بهترین ساعت های هوشمند آنر مجیک واچ ۲ ساعت هوشمند اپل واچ ۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند

 مولی نذیر احمد سلامی در سالگرد شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی بیان کرد: مردم شریف ایران با شهید و شهادت آشنا هستند کسانی که در راه خدا شهید می‌شوند سه جایزه ارزشمند برای آنان در نظر گرفته شده اول مغفرت و رحمت از سمت پروردگار و بعد آنان از هدایت‌یافتگان هستند.

وی ادامه داد: تنها هدف انسان هدایت است افرادی پیروز هستند که خداوند از آنان به‌عنوان هدایت یافته یاد می‌کند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در ۱۷ سال خدمت شهید بزرگوار خصوصت بارزی مانند خطیب بودن داشتن در همه عرصه تا حق مطلب را ادا می‌کردند و به‌روز صحبت می‌کردند.

وی افزود: ایشان فروتن بودند عاجزی و فروتنی از خصوصیات ایشان بود و با همه اقشار جامعه فروتن بودند و تعامل بسیاری داشتند.

سلامی تشریح کرد: ویژگی دیگر ایشان این بود که در دسترس مردم بودند و هیچ‌گاه ارباب‌رجوع را بدون پاسخ نمی‌گذاشتند و مصداق شعر مقام معظم رهبری بودند چو وانمی‌کنی گره خود گره نباش دست‌ودل گشاده چو روی گشاده نیست.

وی ادامه داد: توجه به همراهان خود داشت در همه‌جا آنان را در نزدیکی روستای و داشت و از آنان دور نمی‌شد این خصوصیات بارز ایشان بود که در طی ۱۷ سال همراهی به‌صورت شاخص در ایشان دیدم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • با ارزانترین لیبل ایران آشنا شوید
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند
  • سپاه و بسیج با آثار شهید مطهری آشنا شوند
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • با سریع‌ترین روش‌های کاهش وزن آشنا شوید
  • با خانواده توماج صالحی آشنا شوید+عکس‌وفیلم
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • داشتن مردمانی آشنا به علوم جدید می‌تواند در دامنه وقف قرار گیرند