Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@05:50:48 GMT

محمد اصفهانی برای «مرد نقره‌ای» خواند/ اکران از ۲۴ دی‌ماه

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۵۱۰۲

‍‍‍‍‍‍

دریافت 24 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی «مرد نقره‌ای»، مراسم افتتاحیه اکران عمومی این اثر سینمایی، شامگاه جمعه (۱۷ دی‌ماه) با حضور کارگردان و عوامل فیلم و هنرمندان اصلی آن، در پردیس سینمایی آزادی برگزار و «مرد نقره‌ای» برای نخستین بار اکران عمومی شد.

در این مراسم، محمد حسین لطیفی کارگردان و پیمان عباسی نویسنده فیلم، به همراه مهدی سلطانی، ایرج نوذری و نادر سلیمانی هنرمندان اصلی «مرد نقره‌ای» و بازیگران نوجوان آن حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم سینمایی «مرد نقره‌ای» که با موضوع عزت و هویت ایرانی و قداست پرچم ملی در ایران و ترکیه تولید شده، از چهارشنبه ۲۲ دی ماه، در سینماهای تهران و شهرستان‌ها اکران می‌شود.

همزمان با آغاز اکران عمومی «مرد نقره‌ای»، از نماهنگ این فیلم سینمایی با صدای محمد اصفهانی و آهنگسازی بابک زرین و هنرمندی مهدی سلطانی و محمد حسین لطیفی و همچنین از پوستر فیلم که توسط محمد تقی پور طراحی شده است، رونمایی شد.

کد خبر 5394973

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد حسین لطیفی محمد اصفهانی فیلم مرد نقره ای قاسم سلیمانی الی الحبیب دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی تئاتر ایران چهلمین جشنواره فیلم فجر فیلم مستند فیلم سینمایی جشنواره فیلم عمار سریال ایرانی حوزه هنری فرهنگسرای نیاوران حضور هنر ایران در جهان محمود سالاری حسن روح الامین مرد نقره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب 2 مدال نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از 19 سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به مدال نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از 13 سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف خود را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از 17 سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی 19 سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین