Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید علی احمد زاده روز شنبه در حاشیه نشست برنامه ریزی استان به رسانه ها گفت : هفته گذشته در دیدار با وزیر راه و شهرسازی در تهران گزارشی از اقدامات انجام شده و مشکلات طرح ها و پروژه های راه و شهرسازی و مسکن ملی در استان به وزیر  ارائه کردیم .

 احمد زاده اضافه کرد : در این دیدار با اشاره به کمبود و فرسوده بودن ماشین های راهسازی و راهداری در استان خواهان تامین اعتبار برای نوسازی ماشین های راهسازی از قبیل بولدوزر، لودر، خودروهای برف روب و نمک پاش شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، پیگیری تامین اعتبار تقاطع محور پر تردد و حادثه خیز دهدشت- سوق شد را از دیگر درخواست خود از وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد و اظهار داشت : در این خصوص قول مساعدت گرفتیم.

احمدزاده اضافه کرد : همچنین پیرامون جاده کمربندی یاسوج به عنوان  یکی از محورهای مهم ترانزیتی جنوب به مرکز کشور نیز طرح  موضوع شد و  خواهان اعتبار برای این پروژه مهم شدیم که وزیر راه و شهرسازی با درخواست یاد شده موافقت کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد درخصوص رفع مشکل پروژه  محور یاسوج به شیراز به طول ۳۲ کیلومتر، گفت: این پروژه ۱۷ کیلومتر آن به دلیل کمبود اعتبار بلاتکلیف مانده است و در این خصوص از وزیر قول مساعد گرفته شد.

وی با ارائه آخرین گزارش از وضعیت جاده مهم و استراتژیک پاتاوه به دهدشت، ابراز داشت: این محور به منظور ایمنی و نگهداری نیازمند احداث راهدارخانه، سوله نمک پاش و آشیانه ماشین آلات راهداری است که در این خصوص هم از وزیر راه و شهرسازی قول مساعد گرفت.

احمدزاده تصریح کرد: مهندس قاسمی وزیر راه و شهرسازی همچنین برای تامین منابع جهت خرید ماشین آلات راهداری محور چاروسا – دیشموک موافقت کرد.

وی یکی دیگر از موارد پیگیری را اجرای باند دوم کمربندی محور گچساران به طول ۱۵ کیلومتر عنوان کرد و اظهار داشت: در این خصوص این محور به دلیل افزایش سطح ترافیکی و تصادفات نیازمند چهار خطه شدن می باشد که تامین اعتبار آن مورد موافقت وزیر راه قرار گرفت.

وی درخواست موافقت با برقراری شرکت هواپیمایی آتا به استان علاوه بر پروازهای کنونی را از دیگر موارد پیگیری در این دیدار عنوان کرد.

وی ادامه داد: درخواست پیگیری مشکلات پروژه ها، توسعه راهسازی، توجه به زیرساخت ها و راه های روستایی از جمله مهمترین محورهای مورد پیگیری در این دیدار بود.

 احمدزاده  همچنین در این دیدار با اشاره به پراکندگی روستاها و بعد مسافت و کوهسانی و سخت گذر بودن، خواستار توجه ویژه به زیرساخت ها و بخش راه روستایی استان شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با ارائه آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در استان، عنوان کرد: اقدامات شایسته ای در خصوص این طرح انجام گرفته و استقبال خوبی برای ثبت نام به عمل آمده است.

احمد زاده بیان کرد: زمین به اندازه کافی در شهرستان های استان تامین و یا در حال جانمایی است و اقدامات بعدی در حال انجام است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، اغلب پروژه های مهم و بزرگ این استان در حوزه راه و شهرسازی است، تصریح کرد: کهگیلویه وبویراحمد، استانی کوهستانی است و هزینه راه سازی و خدمات در آن نسبت به سایر استان ها زیادتر است.

وی تاکید کرد: برای تسریع در روند اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه های حوزه راه و شهرسازی به تامین منابع و تخصیص آن و کمک های فنی و اعتباری به صورت ویژه داریم. 

وزیر راه و شهرسازی نیز در این دیدار به توجه ویژه به پروژه های حوزه راه و شهرسازی از جمله پروژه های در دست اجرای بین شهری و روستایی، عشایری و طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و و برای تسریع در امور قول مساعد داد.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد سازمان برنامه و بودجه یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد سازمان برنامه و بودجه یاسوج کهگیلویه و بویراحمد سازمان برنامه و بودجه یاسوج کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه وزیر راه و شهرسازی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

به گزارش مهر، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی