Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست مشترک بیمه دانا با نمایندگان و شبکه فروش شعبه رشت با حضور قائم مقام و اعضای هیات همراه برگزار شد. سعید ربیعی زاده رئیس شعبه رشت اعلام کرد: در این جلسه که روز ۱۳ دی ماه جاری در هتل المپیک رشت با حضور حسین حسینی قائم مقام بیمه دانا، منصور حسینی معاون فنی بیمه‌های اموال و مسوولیت، عباس عمران پور معاون بازاریابی و شبکه فروش، حمید علیجانی مدیر بیمه‌های حمل و نقل، کشتی و هواپیما، محمدیان گورجی سرپرست منطقه ۹ و روسای شعب رشت و نمایندگان این شهرستان برگزار شد، مسایل و مشکلات شبکه فروش مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دراین جلسه پس از سخنان رئیس سندیکای نمایندگان استان گیلان، تعدادی از نمایندگان مشکلات سیستمی و فرایندی خود را مطرح کردند. سپس حسین حسینی قائم مقام بیمه دانا طی سخنانی با تشریح استراتژی و سیاست‌های کلان شرکت، نکات ارزشمندی در خصوص تغییر تفکر سنتی به مدرنیته و هوشمند سازی کسب کار‌های نمایندگان مطرح کرد.

در ادامه جلسه منصور حسینی معاون فنی بیمه‌های اموال و سایر مدیران فنی با جلسه پرسش و پاسخ به سوالات و ابهامات نمایندگان در این خصوص پاسخ دادند.

بر اساس این گزارش همچنین جلسه دیگری روز ۱۲ دی ماه جاری با حضور قائم مقام و هیات همراه در سالن همایش شعبه رشت برگزار شد.

در جلسه مذکور استراتژی‌ها و برنامه‌های راهبردی جهت دسترسی به اهداف کلان شرکت توسط قائم مقام و هیات همراه تشریح شد. در پایان جلسه نیز مشکلات انجمن صنفی نمایندگان استان گیلان مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه دانا صنعت بیمه عملکرد صنعت بیمه در سال 1400 حق بیمه قائم مقام هیات همراه شبکه فروش شعبه رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۵۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، نشست مشترک اعضای هیأت وزیران به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

این اجلاس، اولین نشست مشترک هیأت دولت به ریاست رئیس جمهور با استانداران در سال جاری است. سال گذشته نیز دو بار این نشست برگزار شده بود.

این خبر در حال تکمیل است... .

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شرایط برگزاری انتخابات درخوسف برقرار است
  • کشف تجهیزات استراق سمع در سالن جلسه هیات دولت لهستان
  • «اصپاک» در شهر اصفهان ۱۳ هزار مشترک دارد/ بیش از ۱۰ هزار خانه بیمه آتش‌سوزی شد
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران