Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - شیرجنگ رئیس اداره بیمه سلامت هشترود گفت: طبق آیین‌نامه پوشش بیمه‌ای خدمات ناباروری و نازایی، خدماتی چون IVF، IUI و میکروانجکشن که جزو خدمات اصلی درمان ناباروری است، اکنون تحت پوشش خدمات درمانی بیمه قرار دارد.

 بسته‌های خدمتی به زوج‌های نابارور جامع و کامل است و این زوج‌ها برای هزینه‌هایی که برای درمان ناباروری از ابتدای امسال تاکنون پرداخت کرده‌اند نیز می‌توانند سند ارائه دهند و از پوشش بیمه‌ای بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوشش این خدمات هم در بخش بستری و هم سرپایی ۹۰ درصد است و علاوه بر تعرفه دولتی تعرفه‌های مراکز عمومی نیز تحت پوشش قرار گرفته است و حتی قرارداد با مراکز غیردولتی نیز منعقد شده است تا علاوه بر هزینه گلوبال بسته خدمتی، هزینه لوازم مصرفی پزشکی نیز تحت پوشش قرار گیرد.

 اعتبار اختصاص داده شده برای پوشش خدمات ناباروری رشد قابل توجهی داشته است و این اعتبار می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات مربوط به پرداخت هزینه از جیب بیماران در درمان ناباروری را کاهش دهد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درمان ناباوری بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی اردبیل با بیان اینکه دستیابی به دستاوردهای اقتصادی نیازمند مداومت و پشتکار است، گفت: ۱۲۵ هزار نفر کارگر در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بهروز رحیم‌زاده اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته امروز ۱۲۵ هزار نفر کارگر در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری قرار گرفته‌اند.

وی افزود: تلاش کارگران و کارفرمایان خنثی‌گر تحریم‌های دشمن و موتور محرک رونق اقتصادی در کشور است.

مدیرکل کار رفاه و امور اجتماعی استان اردبیل گفت: دستیابی به دستاوردهای اقتصادی نیازمند مداومت و پشتکار بوده و همگان باید در این مسیر که راه ترقی کشور است همگام باشیم.

کد خبر 749153

دیگر خبرها

  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • «خدمات رایگان درمانی» برای تمام کودکان/ مشوق‌های طرح جوانی جمعیت
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • بررسی میزان موفقیت درمان ناباروری با IVF در ایران
  • درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟
  • ۴۰ درصد افراد نابارور بچه دار می‌شوند
  • بهره‌مندی ۷۰۰هزار کردستانی از خدمات وزارت کار
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!