Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان روز شنبه با اعلام این مطلب به خبرنگاران افزود: این اقدام با توجه به روند رو به رشد استفاده از فضاهای مجازی در تحقیقات، پژوهش ها و همچنین ارائه خدمات نوین کتابداری انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: پس از برنامه ریزی ها و پیگیری های انجام شده برای فعال سازی برخی کتابخانه های عمومی به منظور دسترسی به ارائه خدمات مبتنی بر وب، امکان ایجاد اشتراک در پایگاه های اطلاعاتی و مقالات “پایگاه تامین منابع علمی مگاپیپر” و “ایران نمایه” فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: اعضای کتابخانه های عمومی استان می توانند برای دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی و ارائه خدمات مرجع مجازی با امکان دسترسی مستقیم به بیش از ۴۰ پایگاه برخط مهم دنیا، جستجو و دریافت منابع علمی از بیش از هزار و ٨٠٠ پایگاه علمی دنیا، دسترسی به مقالات حدود سه هزار مجله داخلی، دسترسی به مقالات بیش از ٥٤ هزار مجله خارجی، درخواست مقاله، پایاننامه، گزارش علمی، کتاب، بخشی از کتاب، مقالات کنفرانسی، استانداردهای صنعتی، گواهی ثبت اختراع و همچنین مقالات و کنفرانس های فارسی از پایگاه مگاپیپر به نشانی https://megapaper.ir  مراجعه کنند.

سبزیان افزود: بر این اساس، امکان دسترسی پایگاه مگاپیپر برای کتابخانه های عمومی ثامن الحجج(ع) باخرز، استاد احمد آرام بردسکن، شهید هاشمی نژاد تایباد، شهید رجایی تربت جام، شهدای جغتای، عطاملک جوینی نقاب در جوین، باقرالعلوم(ع) خلیل آباد، خاتم الانبیا(ص) خواف، شهدای سلطان آباد خوشاب، ولیعصر(عج) داورزن، شهید بهشتی درگز، ولیعصر(عج) رشتخوار و کتابخانه استاد ذبیح الله صاحبکار زاوه میسر است.

وی اضافه کرد: کتابخانه های شهید باتردرود زبرخان، حاج ملاهادی سبزواری و دکتر شریعتی سبزوار، بیهقی ششتمد، امام خمینی(ره) بینالود، شهید بهشتی فیروزه، امام خمینی(ره) قوچان، علامه محمدتقی جعفری کلات، امام علی(ع) کاشمر، باقرالعلوم کوهسرخ، سلمان فارسی گلبهار، شهید هاشمی نژاد گناباد، دکتر شریعتی، شهدای مدافع حرم، فردوسی، شهید مدرس و فرزانه جامع مشهد، شهید عباس غفرانی مه ولات و غدیر نیشابور نیز به این امکان دسترسی دارند.

سبزیان اضافه کرد: در کتابخانه هجرت مشهد، شریعتی نیشابور، شهید رجایی بجستان، شهید بهشتی تربت حیدریه، کتابخانه زنده یاد فرامرز ناوی سبزوار، کتابخانه شهید مطهری فریمان، شهید مدرس کاشمر، شهید مطهری گناباد، شهید باهنر مشهد، شهید مطهری مشهد، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، دکتر عباس حری مشهد و کتابخانه مرکزی امام خمینی(ره) مشهد نیز این امکان و دسترسی فراهم شده است.

برچسب‌ها اینترنت مشهد اداره کل کتابخانه‌ های عمومی خراسان رضوی کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اینترنت مشهد اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی اینترنت مشهد اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی کتابخوانی کتابخانه های عمومی ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض۵۰۰ هزار کولر آبی پرمصرف در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: ۵۰۰ هزار کولر آبی پربازده یا با راندمان بالا در این استان با کولر‌های آبی پرمصرف برق در راستای مدیریت بار تابستان امسال تعویض می‌شوند.
جواد خدایی در مراسم بهره برداری از نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر خراسان رضوی افزود: این برنامه در راستای مدیریت بار در تابستان با توجه به گرمای هوا و ناترازی انرژی برق اجرا می‌شود و مشابه اقدامی است که برای جایگزین کردن بخاری‌های گازی پرمصرف با بخاری‌های با راندمان بالا در سال گذشته انجام شد.

وی گفت: استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر در راستای مدیریت مصرف برق یک موضوع واقعی و عملی است که توسط شرکت توزیع برق مشهد با جدیت دنبال می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: مشهد قطب هوشمندسازی است و هوشمندسازی شبکه برق اقدام بسیار مهمی برای تشخیص میزان مصرف و در نهایت مدیریت مصرف به شمار می‌رود.

خدایی افزود: سال گذشته اقدام‌های خوبی برای ضوابط مصرف برق باغ ویلا‌ها از سوی شرکت توزیع برق مشهد انجام شد که از زحمات شرکت برق مشهد در این زمینه به عنوان یک شرکت پیشرو و خوشنام قدردانی می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق مشهد نیز در حاشیه این مراسم درباره نیروگاه‌های خورشیدی به ایرنا گفت: جهان به دلیل چالش‌هایی مانند ناترازی تولید و مصرف انرژی، آلایندگی نیروگاه‌های فسیلی، کمبود منابع فسیلی و محدودیت‌های دیگر، به سمت استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر حرکت می‌کند.

عبدالوحید مهدوی نیا افزود: این گرایش در ایران نیز به دلیل محدودیت‌های مذکور و همچنین تابش فراوان آفتاب از اولویت بالایی برخوردار است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه شنبه‌های امید خراسان رضوی
  • خسارت طوفان به تاسیسات برق شهرستان‌های خراسان رضوی
  • تجلیل و پاسداشت مقام معلم در مشهد
  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه‌شنبه‌های امید مشهد
  • تعویض۵۰۰ هزار کولر آبی پرمصرف در خراسان رضوی
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند