Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان- سردار غلامرضا جلالی امروز در شانزدهمین سالگرد شهادت حاج احمد کاظمی و شهدای عرفه و یادبود سردار حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع نجف‌آباد گفت: داعش با حمایت آمریکا و دولت‌های عرب منطقه خواستار زدن خسارت شدید به جامعه شیعی و حمله به کشورمان بود، اما تدبیر به موقع و جانفشانی سردار سلیمانی و همراهانش، این آرزوی دشمن را نقش بر آب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار جلالی با بیان‌اینکه باید ابعاد مختلف نقش‌آفرینی این فرمانده مهم نظامی کشور را برای نسل‌های جوان کشور تبیین و تشریح کرد، گفت: بسیاری از جلوه‌های رفتاری این افراد هنوز ناشناخته مانده است.

سردار جلالی گفت: آنان برای مبارزه با دشمن از سیر و سلوک فردی و از سبک زندگی علوی و فاطمی خود بهره بردند که پیشرفت کشورمان و رفع بسیاری از آسیب‌ها و چالش‌های امروز خانواده‌ها و مردم هم نیازمند همین الگو‌های زندگی است.

سردار جلالی گفت: روحیه انقلابی و جهادی، وجه مشترک فرماندهان و شهیدان ایران از ۴۰ سال گذشته تاکنون بوده است.

رییس سازمان پدافند غیرعامل گفت: نگرش جهادی و انقلابی رزمندگان و فرماندهان نظامی جمهوری اسلامی ایران عامل موفقیت و ایستادگی موثر آنان در برابر دشمنان بوده است.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، وحدت و انسجام درونی را از دیگر مولفه‌های مهم قدرت برای رویارویی با دشمن برشمرد و گفت: اتحاد بین مردم و مسئولان و دوری از تفرقه، برای اعتلای موقعیت نظام اسلامی ضروریست.

سردار جلالی با اشاره به وحدت رویه شهدای انقلاب اسلامی گفت: مُحبان و عاشقان این افراد نیز باید همان مسیر را که توام با وحدت، روحیه انقلابی، نگرش جهادی و دشمن ستیز و اخلاص در عمل است، ادامه بدهند.

سردار جلالی، شخصیت بزرگ سرداران اسلام و شهدای انقلاب و نظام را شکل گرفته در مکتب اهل‌البیت (ع) توصیف کرد و گفت: آنان در مکتب حضرت زهرا (س)، اخلاص در عمل، خدمت به مردم و طاعت و بندگی حضرت حق را فراگرفتند و مقارنت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی و سردار کاظمی نیز ناشی از معنویت حاکم در روح و روان آنان بود که از درگاه چنین شخصیت‌هایی مدد می‌گرفتند.

۱۶ سال پیش در ۱۹ دی سال ۱۳۸۴ سردار سرلشکر پاسدار شهید حاج احمد کاظمی و تعدادی دیگر از همقطارانش بر اثر سقوط یک فروند هواپیمای نظامی (جت فالکون) در حوالی ارومیه به دیدار حق شتافتند.

سردار سرلشکر شهید حاج احمد کاظمی در سال ۱۳۳۷ در شهرستان نجف‌آباد از توابع اصفهان به دنیا آمد و در دوران دفاع مقدس و پس از آن نقش مهمی در برنامه‌ها و فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشت.

شهرستان نجف‌آباد در ۳۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید سلیمانی داعش شهدا سردار جلالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت

فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت

دیگر خبرها

  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • سردار رادان: آرام و قرار نداریم | برای عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم نظام بود
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم یک نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت