Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دیداری حساس از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس مقابل تیم قعرنشین پدیده مشهد متوقف شد.

خبرگزاری میزان - در ادامه دیدار‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس از ساعت ۱۵ امروز (شنبه) در ورزشگاه ثامن مهمان تیم قعر جدولی پدیده مشهد بود که در پایان این بازی پرسپولیس مقابل میزبان مشهدی خود متوقف شد تا شاگردان گل‌محمدی شانس صدرنشینی موقت را از دست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس با گل به خودی بازیکن پدیده در دقیقه ۳۱ از میزبانش پیش افتاد، اما در لحظات پایانی بازی تیم قعرنشین پدیده موفق شد روی اشتباه وحید امیری و گل به خودی این بازیکن، گل تساوی را وارد دروزاه حامد لک کند تا دو تیم به تساوی یک بر یک برسند. 

در نیمه دوم هم باوجود اینکه پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار داشت، اما از باز کردن دروازه شاگردان سیدعباسی ناکام ماند. پرسپولیس با این تساوی ۲۹ امتیازی شد، اما باز هم به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال در رده دوم باقی ماند. پدیده هم با ۴ امتیاز از قعر جدول تکان نخورد.

پرسپولیس یک - پدیده مشهد یک

گل‌ها: مسعود زائر کاظمی (۳۱) گل به خودی برای پرسپولیس / وحید امیری (۴۵) گل به خودی برای پدیده

کارت زرد: رحمان جعفری (۳۳)، مهرداد بایرامی (۵۷)، سعید جلالی‌راد (۸۶) از پدیده

کارت قرمز: مسعود زائر کاظمی (۸۸ و ۹۲) از پدیده

*ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری (۷۸ - مهدی شیری)، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، سیامک نعمتی، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر (۵۱ - مهدی عبدی)

*ترکیب پدیده:

سعید جلالی‌راد، محمدحسین حیدری، محمد احسان حسینی، مجتبی بیژن، صادق صادقی (۷۹ - میلاد کمندانی)، علی طاهران، مهرداد بایرامی (۶۵ - امیرحسین نعمتی)، مهدی شریفی (۶۲ - محمد محمدزاده)، حسام پورهاشم، مسعود زائر و رحمان جعفری (۷۹ - معراج پورتقی)

*گل اول پرسپولیس به پدیده:   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   *گل اول پدیده به پرسپولیس:   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   خلاصه بازی پدیده یک - پرسپولیس یک   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر بخوانید: پیروزی خانگی نساجی مقابل ذوب آهن / تارتار به در خروج نزدیک‌تر شد

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر فوتبال پرسپولیس پدیده مشهد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال پرسپولیس پدیده مشهد پدیده مشهد گل به خودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز

به گزارش قدس آنلاین، حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ های تبریز حاضر می شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می شود. پرسپولیسی ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

دیگر خبرها

  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • (ویدیو) خلاصه بازی آلومینیوم ۴ (۶) - پرسپولیس ۴ (۵)
  • فیلم/ خلاصه بازی آلومینیوم ۴ (۶) - پرسپولیس ۴ (۵)
  • ببینید | خلاصه بازی آلومینیوم ۴ - پرسپولیس ۴
  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز