Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@06:43:59 GMT

سفر محمود عباس به مصر و دیدار با السیسی

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۵۶۰۸

سفر محمود عباس به مصر و دیدار با السیسی

 

به گزارش تابناک به نقل از القدس العربی، «دیاب اللوح» سفیر فلسطین در مصر در بیانیه ای که توسط خبرگزاری فلسطین( وفا) منتشر شده، آمده است: عباس یکشنبه در یک سفر رسمی به مصر که دو روز طول می کشد، وارد شهر شرم الشیخ می شود.

اللوح یادآور شده است که این سفر در پاسخ به دعوت السیسی از عباس برای شرکت در افتتاح چهارمین انجمن جوانان جهان صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس بیانیه وی، عباس در دیدار السیسی درباره آخرین تحولات فلسطین و تلاش ها برای ترغیب روند صلح و پایان دادن به اشغالگری های اسرائیل گفتگو خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این جلسه همچنین تلاش های مصر برای آشتی ملی فلسطین و پایان اختلافات و همچنین بازسازی نوار غزه مورد بررسی قرار می گیرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیام 19دی مذاکرات وین اومیکرون سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس سفیر فلسطین مصر قیام 19دی مذاکرات وین اومیکرون سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه خبرگزاری سما، جنبش حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارزان ما حمله ترکیبی را با استفاده از پهپاد‌های انتحاری و موشک‌های هدایت شونده علیه مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شهرک المناره و محل استقرار نیرو‌های گردان ۵۱ وابسته به تیپ گولانی انجام دادند و عملیات موفقیت آمیز بود.

حزب الله لبنان صبح امروز هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای ادامه حمایت از ملت استوار و مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، مواضع جدید نظامیان دشمن صهیونیستی در غرب شهرک «شومیرا» را با موشک هدف قرار دادیم و صدماتی به آنها وارد کردیم.

 

 

دیگر خبرها

  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • تأکید مجدد السیسی بر ضرورت آتش بس و ارسال کمک های بشردوستانه به غزه
  • وزارت بهداشت فلسطین: جان تمامی شهروندان نوار غزه در خطر است