Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@08:18:10 GMT

روز پرماجرای بازیکن پدیده برابر پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۵۶۸۶

روز پرماجرای بازیکن پدیده برابر پرسپولیس

بازیکن پدیده مشهد در جدال با پرسپولیس با گل به خودی و اخراجش روز پرماجرایی را سپری کرد. 

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی در جدال مقابل قعرنشین جدول به تساوی دست یافت که بازیکن حریف نقش اول این بازی را برعهده داشت. مسعود زائر کاظمی بازیکن پدیده مشهد در همان اواسط نیمه اول روی ارسال انجام شده روی دروازه تیمش به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا سعید جلالی راد را در بسته نگه دروازه‌اش ناکام بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هرچند در ادامه این وحید امیری بود که با بدشانسی گل حریف نیز به نام او ثبت شد و بازی در نیمه اول با تساوی خاتمه یافت. در نیمه دوم و لحظات پایانی نیز در شرایطی که پرسپولیس برای دستیابی به گل برتری، حملات بی برنامه‌ و شتابزده‌ای را دنبال می کرد، زائر کاظمی با کم تجربگی خود کار را برای تیمش سخت کرد و با دریافت کارت زرد دوم روی صحنه مربوط به ایجاد تاخیر در شروع دوباره بازی، توسط زاهدی فر از زمین اخراج شد. 

 

اخراج زائری فر با اعتراض این بازیکن جوان همراه بود و در شرایطی که او قصد خروج از زمین را نیز نداشت، در نهایت با وساطت فرشاد فرجی و در میان اعتراض بازیکنان خودی، راهی رختکن شد. پرسپولیس در این بازی در نهایت موفق به کسب سه امتیاز نشد و با تساوی مشهد را ترک کرد.

پدیده مشهد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۵۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی به اراک سفر کرده که غایبان زیادی برای بازی با آلومینیوم در جام حذفی دارد.

علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش به این مسابقه نرسید. عالیشاه هفته گذشته مصدوم شد و این بازی را از دست داد. همچنین سعید صادقی به علت سرماخوردگی به اراک نرفت.

در شرایطی که انتظار می‌رفت وحدت حنانوف پس از یک ماه مصدومیت به لیست پرسپولیس برگردد اما نام او در جمع نیمکت نشینان سرخ‌ها نیز وجود ندارد.

پرسپولیس باتوجه به محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر از بازی بعدی لیگ برابر سپاهان در صورت آمادگی وحدت می‌تواند روی او حساب کند اما او بازی با آلومینیوم را نیز از دست داد.

دیگر خبرها

  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد