Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان سلطانقلی از توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان اسلام آبادغرب در قالب کمک‌های مومنانه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ارسلان سلطانقلی  در گفتگو با خبرنگار  اسلام آباد خبر ، از توزیع 1000 بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه مابین خانواده های نیازمند شهرستان اسلام آبادغرب در راستای فرمان مقام معظم رهبری و طرح شهید سلیمانی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی کمک های مومنانه گفت: بمناسبت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ، گوشت و حبوبات بوده و ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است که بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا اهدا می‌شود. 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب ضمن تقدیر از کمک های خیرین نیک اندیش تصریح کرد: پیش از این نیز 1300 بسته معیشتی توسط بسیج سازندگی این ناحیه و دهها هزار غذای گرم به مناسبت های مختلف توسط خیرین و گروه های جهادی در بین خانواده بی بضاعت شهرستان توزیع شده است.

وی با اشاره به شناسایی افراد و خانواده های نیازمند در محلات کم برخوردار شهر و روستاهای شهرستان اسلام آبادغرب، افزود: این کمک های مومنانه از طریق حوزه های مقاومت بسیج و پایگاه های محلات در بین نیازمندان توزیع می شود.

منبع: دانا

کلیدواژه: کمک های مومنانه اسلام آبادغرب بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟

 دستیار سابق مورینیو بعد از گرویدن به دین اسلام عضوی از یک خانواده ایرانی شد.

به گزارش تسنیم، وقتی مورایس در اروپا زندگی می‌کرد بر اثر تصادف شدید به کما می‌رود و پس از بهبودی نوع نگاهش به زندگی کمی متفاوت می‌شود.

گذر ایام و مسیر زندگی حرفه‌ای طوری پیش رفت که او به ایران آمد و هدایت تیم سپاهان را به‌عهده گرفت. سرمربی طلایی‌پوشان اصفهانی بعد از یک فصل و نیم حضور در این تیم، حدود دو ماه قبل به باشگاه اصفهانی مراجعه کرد و اذعان داشت که قصد دارد مسلمان شود‌.

بعد از مراجعه دستیار سابق مورینیو به باشگاه سپاهان برای مسلمان شدن، از طرف این باشگاه عرف و قانون در ایران و کلّیت دین اسلام برای او توضیح داده شد‌. در ادامه در محضر یکی از علما شرعاً به دین اسلام گروید و شیعه شد.

در فرایندی دوماهه هم یک وکیل کارهای مربوط به امورات دینی مورایس را دنبال می‌کرد،
این در حالی است که مربی پرتغالی به دختری ایرانی هم علاقه‌مند شده است، گویا در این مدت کارهای مراسم ازدواج خود را هم به انجام رسانده است تا به‌صورت رسمی و قانونی عضوی از یک خانواده ایرانی باشد. او دیروز (جمعه) در نشست خبری بعد از بازی با استقلال ملاثانی در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی هم اعلام کرد عضوی از یک خانواده ایرانی شده است.

به‌موازات این اقدامات یک مشاور مذهبی متبحر و با آشنایی کامل به زبان انگلیسی کنار مورایس فرآیند آشنایی و آموزش مبانی اعتقادی و نیز پاسخگویی به سؤالات او را به‌عهده دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش رسانه پرتغالی به شکست سپاهان مقابل پیکان مورایس: آسیب زدن به سپاهان هدف رقبا بود

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • اجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس چه بود؟
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان