Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نیمه نخست دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در یکی از دیدارهای مهم هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 تیم‌های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان که با یک پیروزی روحیه بخش مقابل پدیده و فراموشی چند شکست پیاپی پای به این دیدار گذاشت از انگیزه‌های فراوانی برخوردار است تا با پیروزی فولاد جایگاه سومی خود را مستحکم کند و نیم نگاهی نیز به رده‌های بالایی جدول دارند.

شاگردان جواد نکونام نیز که با 18 امتیاز از 13 بازی در جایگاه هشتم جدول جای داشتند به دنبال 3 امتیاز این دیدار هستند تا جایگاه هفتمی خود را از نساجی پس بگیرند.

نویدکیا تیم خود را با ترکیب کریستوفر کنت،گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی،دانیال اسماعیلی‌فر،امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی،سجاد شهباززاده  به زمین مسابقه فرستاد

احسان مرادیان، میلاد بدرقه، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، سعادت حردانی،حمید بوحمدان، محمد آبیشک، محمد میری،ساسان انصاری، صابر حردانی، ساسان حسینی نیز ترکیب 11 نفره فولاد خوزستان را در این مسابقه تشکیل می‌دهند.

ترکیب تیم‌های سپاهان و فولاد خوزستان مشخص شدنکونام: فاجعه حذف استقلال و پرسپولیس به نفع فوتبال می‌شود/ سپاهان بهترین بازیکنان تیم‌های دیگر را جذب کردسپاهان و فولاد؛ جدال بزرگ در نقش‌جهان

در دقیقه 9 و در نخستین فرصت این بازی ضربه ساسان انصاری بازیکن تیم فولاد از روی اشتباه کنت دروازه‌بان سپاهان با برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت تا شاگردان نکونام در گلزنی ناکام بمانند.

در دقیقه 23 امید نورافکن مدافع چپ تیم سپاهان پس از چند دریپل بازیکنان فولاد ضربه خود را روانه دروازه فولاد کرد که این ضربه با اختلاف جزئی به بیرون رفت.

در دقیقه 29 پاس به بیرون سید محمد حسینی به ضربه سجاد شهباززاده همراه بود که این ضربه با اختلاف جزئی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 35 حرکت ترکیبی بازیکنان سپاهان با پاس رو به بیرون امید نورافکن همراه بود که این ضربه را سروش رفیعی با یک ضربه زیبا وارد دروازه فولاد کرد تا سپاهان با یک گل از حریف اهوازی خود پیش افتد.

در دقیقه 45 ضربه دانیال اسماعیلی‌فر با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

انتهای پیام/ 172/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فولاد خوزستان بیرون رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مسابقات این هفته، تیم پورتو مهمان چاوز بود که با سه گل به پیروزی رسید.

مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتو در حضور ۸۳ دقیقه خود در زمین موفق شد گلسازی کند و با گلزنی شب درخشان خود را تکمیل کند.

برای پورتو در این دیدار چیکو کنسیسائو در دقیقه (۲۷)، اوانیلسون روی پاس طارمی در دقیقه (۱+۴۵) و مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی در دقیقه (۷۳) گلزنی کردند.

با این نتیجه پورتو ۶۶ امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت و در فاصله دو هفته مانده تا پایان فصل، سهمیه لیگ اروپای خود را تا حد زیادی قطعی کرد.

دیگر خبرها

  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • کابوس اخراج برای پرسپولیس ادامه دارد؛ سروش رفیعی دقیقه 50 دو کارته شد!
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • رئال 3-0 کادیز: یک میلی‌متر فاصله تا قهرمانی