Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد فیلی درباره فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: فعلا مشغول بازی در پروژه خاصی نیستم، البته پیشنهاداتی بوده، اما هیچکدام جدی نشده است، این روز‌ها پیشنهادات زیادی برای بازی به من می‌شود باور کنید بعد از خواندن برخی فیلم‌نامه‌ها به خودم می‌گویم این‌ها از لحاظ کیفی چگونه مجوز گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی پیشنهادات و فیلمنامه‌ها عجیب‌اند، نمی‌دانم نویسنده به چه چیزی فکر می‌کرده، متاسفانه باید از لحاظ کیفی نظارت بیشتری به فیلمنامه‌ها شود، زیرا نه قصه دارند و نه حرف خاصی برای گفتن مطرح می‌کنند، صرفا مجوز گرفته و ساخته می‌شوند و هیچ عوایدی هم برای یک بازیگر ندارند و بیشتر کارنامه وی را سیاه می‌کنند.

بازیگر سریال «مختارنامه» در همین رابطه اضافه کرد: طی ماه گذشته چندین کار سینمایی به من پیشنهاد شده است، وقتی فیلمنامه را می‌خوانم به خودم می‌گویم این اثر ارزش تله فیلم شدن را هم ندارد چطور به آن می‌گویند سینمایی، بعد می‌فهمم سرمایه‌ای جور شده که به هر صورت باید آن را خرج کنند و برایشان هیچ اهمیتی ندارد که چه محصولی به مخاطب می‌رسد.

وی ادامه داد: البته در این میان آثار خوب هم هستند، به عنوان مثال چندی پیش در فیلم سینمایی هنر تجربه «در دل تاریکی» به کارگردانی محمد احمدی به ایفای نقش پرداختم که اثری کاملا شسته رفته و قابل دفاع بود، اثری که به واسطه تهیه کننده با سابقه با برنامه ریزی بی نظیری تولید شد و طبیعتا به دلیل داشتن فیلمنامه خوب و کارگردانی درست می‌توان به پخش آن امیدوار بود.

بازیگر سریال «روزی روزگاری» با اشاره به حضور در سریال «بهروز افخمی» تاکید کرد: علاوه بر این در سریال «رعد و برق» بهروز افخمی هم حضور داشتم که قرار بود امسال روی آنتن تلویزیون برود، اما متاسفانه پخشش به تعویق افتاد و معلوم نیست در چه زمانی پخش خواهد شد، این سریال اثری است که مخاطب ارتباط خوبی با آن برقرار می‌کند.

فیلی درباره نقش خود در سریال «سلمان فارسی» افزود: خدا را شکر ظاهرا این بار نقشم منفی نیست، البته من نقش منفی زیاد بازی نکردم، اما اینقدر مختارنامه پخش شد که همه فکر می‌کنند من فقط در نقش منفی حضور داشتم، آرزوی من این است که در سریال «سلمان فارسی» نقشی مثبت داشته باشم، حال باید منتظر ماند و دید که میرباقری در نهایت چه تصمیمی برای این کاراکتر خواهد گرفت.

منبع: میزان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمد فیلی اخبار هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است

سریال «قطب شمال» به کارگردانی امین محمودی یکتا و با حضور چهره‌هایی نظیر فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، انتشار خود را از شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است.

داستان این سریال با اقتباس از رمان کنت مونت کریستو اثر جاودانه الکساندر دوما نویسنده فرانسوی؛ روایتی از زندگی همایون و ارغوان است که در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوار‌های زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می‌کند که مرگ از راه می‌رسد...»

فرزاد فرزین علاوه بر بازیگری به عنوان خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای تیتراژ هم در این سریال حضور دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: همشهری آنلاین

tags # فرزاد فرزین ، موسیقی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • (ویدئو) آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» کریستوفر نولان در شماره جدید فیلم نگار
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلم‌نگار
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • استعلام مهم تراکتور منفی شد