Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل حیدرپور، قائم‌مقام باشگاه پدیده مشهد در مورد طلب میلیاردی از پرسپولیس اظهاراتی انجام داد.

خبرگزاری میزان - اسماعیل حیدرپور، قائم‌مقام باشگاه پدیده مشهد در پایان بازی با پرسپولیس صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* بچه‌ها بازی خوبی را انجام دادند و مزد زحمات خود را گرفتند. امیدوارم در بازی با فولاد نیز بازیکنان همینطور بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته یک مقدار هم بدشانسی آوردیم و باید برای نیم فصل دوم تیم را تقویت کنیم.

* بازی با گل گهر را دیدید. وقتی گل اول را زدیم چند موقعیت خوب هم داشتیم و با سپاهان هم ۶۰، ۷۰ دقیقه با نظم بازی کردیم. سعی می‌کنیم بازی‌های بعدی هم شرایط بهتری به وجود بیاید.

* به تازگی ۳۰ هزار دلار بابت طلب کوزین به او پرداخت شد و قسط آخر را هم پرداخت می‌کنیم.

* با صدری فقط در فضای مجازی صحبت می‌کنیم. همیشه قول دادند جلسه‌ای را برگزار کنند، اما به دلیل مشکلاتی که در مورد لیگ قهرمانان داشتند، قرار شد هفته بعد جلسه‌ای داشته باشیم. این طلبی است که باید پرداخت شود و هرچه زودتر هم باشد، بهتر است.

بیشتر بخوانید: قلعه‌نویی: در اصل باید ۲۷ امتیازی باشیم/ گل‌گهر مشکلی در خط حمله ندارد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال اسماعیل حیدرپور پرسپولیس پدیده مشهد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس فدراسیون فوتبال پرسپولیس پدیده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان

 
به گزارش خبر گزاری صداو سیمای لرستان ؛مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هدف اشتغالزایی و حمایت جامعه عشایری استان، ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی سال گذشته برای خرید دام به عشایر این استان پرداخت شده است.
هوشنگ نور محمدی با اشاره به اینکه حمایت لازم جهت توسعه زنجیره تولید گوشت قرمز در سطح استان انجام شده است، افزود:متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند و فرصت تکمیل پرونده ها تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت:هر فقره تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز حدود یک میلیارد ریال است که افراد دارای شرایط به بانک های عامل معرفی می شوند و می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

نورمحمدی  افزود:عشایر لرستان جامعه پرتلاشی هستند که ۲۵ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تأمین می کنند و نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارند.
وی با بیان اینکه عشایر لرستان علاوه بر دامداری به کشاورزی، باغداری و پرورش زنبور عسل نیز اشتغال دارند گفت:این قشر سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۲۹ هزار تن مواد لبنی، هزار تن شیر، ۱۵۰ تن عسل، و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام در اختیار دارند.

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • واکنش اوسمار به حذف؛ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند!