Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان از مجموعه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی این است خواست به صورت جدی از ورزش کردستان حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در دیدار هیات والیبال و تیم خانه والیبال ژیوار سنندج با بیان اینکه بنگاه‌های اقتصادی علاوه بر کارها و زمینه‌های فعالیت خود یک وظیفه فرهنگی و اجتماعی نیز دارند، گفت: متاسفانه در کردستان حمایت از ورزش توسط بخش خصوصی و فعالان اقتصادی چندان نهادینه نشده است و ما باید ساز و کار مناسب را در این رابطه طراحی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به نقش ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش شور و نشاط در جامعه اشاره کرد و افزود: اعتقاد دارم که  علاوه بر ترویج ورزش‌های همگانی در استان، باید تیم داری و حضور در لیگ‌های مختلف نیز مورد توجه جدی قرار گیرد.

زارعی کوشا در ادامه حضور خیرین در حمایت و پشتیبانی از ورزش استان را اقدامی ارزنده و در خور تقدیر ارزیابی کرد و گفت: حمایت خیرین از ورزش نشانه مسئولیت‌پذیری و عمل به وظایف اجتماعی است و این مهم را باید همواره در جامعه ترویج کرد.

استاندار کردستان ابراز امیدواری کرد که بانوان ورزشکار کردستانی با توان و استعدادی که دارند بتوانند در سطح ملی بدرخشند و برای استان افتخار کسب کنند.

وی افزود: من به عنوان نماینده دولت در کردستان در حد توان و مقدورات از ورزش استان و خصوصا ورزش بانوان حمایت خواهم کرد.

در این دیدار اعضا هیات والیبال استان و تیم خانه والیبال سنندج مشکلات، دغدغه‌ها و کاستی‌های خود را با استاندار کردستان مطرح کردند.

 

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا والیبال والیبال فرهنگی و اجتماعی بخش خصوصی شور و نشاط جامعه جامعه دولت کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد دوستار» رییس دانشگاه گیلان با «حجت‌الاسلام والمسلمین» اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان دیدار کرد.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با تبریک روز معلم و تقدیر از جایگاه و شان رفیع معلم و استاد و اهمیت علم آموزی اظهار کرد: امنیت و آرامش دانشجو باید مورد توجه دانشگاه قرار گرفته و حتی الامکان از دسته بندی و گروه بندی در دانشگاه ها اجتناب شود.

وی ضمن ارج نهادن به مقام دانشجو و اهمیت علم آموزی افزود: در اسلام نیز تاکیدات زیادی به تحصیل و فراگیری علم و دانش صورت گرفته و اولین دانشگاه جهان اسلام که شامل علوم معاصر و علوم دینی بود توسط امام جعفر صادق (علیه السلام) تاسیس شده است.

رییس شورای قضایی استان ضمن اعلام آمادگی دادگستری گیلان در راستای حل مشکلات قضایی دانشگاه افزود: دادگستری این توانایی را دارد که در کنار پژوهش های حقوقی زمینه استفاده از ظرفیت همکاران قضایی با حضور در بین دانشجویان را فراهم نماید و انتظار می رود دانشگاه نیز با تولید مقالات علمی مناسب و تحلیل های کارشناسی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه موثر باشد.

گفتنی است، در پایان این جلسه تفاهم نامه ای نیز در راستای افزایش همکاری های علمی و پژوهشی به امضای طرفین در آمد.

کد خبر 6093239

دیگر خبرها

  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • نقدینگی‌های جامعه باید به‌سمت بخش مولد اقتصاد یعنی نفت و گاز هدایت شود
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی