Web Analytics Made Easy - Statcounter

ربیعی می گوید به نظرم در این بازی باید می‌باختیم که باختیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: پنالتی دوم استقلال، دومین پنالتی مشابهی است که اعلام شد و در همین حالت در بازی پرسپولیس برای این تیم خطا نگرفتند.

به گزارش طرفداری، محمد ربیعی پس از شکست 3 بر 2 مس رفسنجان برابر استقلال گفت:

این پیروزی را به استقلال و هواداران محترم این تیم تبریک و به مجموعه مس، بازیکنان ما و کسانی که زحمت کشیدند، خداقوت و خسته نباشید می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی کیفیت قابل قبولی داشت. نمی‌خواهم مانند سال‌های گذشته درباره صحنه‌های مختلف صحبت کنم و چنین کاری پسندیده نیست. استقلال پیروز شده و من وظیفه دارم تبریک بگویم. با این حال پنالتی دوم استقلال، دومین پنالتی مشابهی است که اعلام شد و در همین حالت در بازی پرسپولیس برای این تیم خطا نگرفتند.

وی با بیان اینکه شاگردانش در نیمه دوم فرصت چندانی در اختیار آبی‌ها قرار ندادند، تصریح کرد:

یک موقعیت در نیمه دوم به این تیم تقدیم کردیم و فرصت‌های گل بی‌شماری داشتیم که سهم‌مان از گلزنی کم بود. اگر پنالتی دوم استقلال درست بود، مشابه همین اتفاق در دربی افتاد. در آن صحنه هم پاس در عرضی ارسال شد و بازیکنان با یکدیگر برخورد داشتند. سلیقه‌های داوری نباید باعث شود چنین موقعیت‌هایی به وجود بیاید.

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه نمی‌خواهد درباره داوری صحبت کند، گفت:

نوید داده بودم که در این بازی تهاجمی بازی می‌کنیم. بیش از 70،60 دقیقه از بالا پرس کرده و بازی را در بالای زمین اداره کردیم. در نیمه دوم موقعیت‌های بسیاری داشتیم و از یک فرصت تک به تک استفاده نکردیم. به تیم استقلال خسته نباشید می‌گویم و به نظرم باید می‌باختیم که باختیم.

ادامه دارد...

اخبار داغ 

لیلا بلوکات از خط قرمز بی حجابی گذشت + عکس ها واکنش مهدی طارمی به حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس علی خطیر: آدرس غلط ندهید، سرخابی ها را کمیته بدوی فدراسیون فوتبال حذف کرد نه AFC رکورد تاریخی بایرن مونیخ؛ گلزنی در ۶۵ بازی متوالی بوندسلیگا واکنش جرارد پیکه به اظهارات کانوت با منتشر کردن فیش حقوقی اش / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پنالتی دوم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۶۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم

کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است، روزبه چشمی در دیدار استقلال - ذوب‌آهن باید با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج می‌شد. - اخبار ورزشی -

هادی دزفولی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم، ارزیابی‌اش از عملکرد کوپال ناظمی داور مسابقه استقلال- ذوب‌آهن، را این‌طور بیان کرد: در نیمه اول داوری مسئله‌ای نداشت و اگر اشتباهی وجود داشت تأثیرگذار نبود. به نظرم کوپال ناظمی ژن داوری را دارد و قانونمند قضاوت می‌کند، اما باید فاکتور شهامتش را افزایش بدهد. 

استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط

«روزبه چشمی بعد از دریافت کارت زرد دوم باید اخراج می‌شد»، وی با بیان این جمله تصریح کرد: روزبه چشمی به دلیل خطایی که پشت محوطه جریمه تیمش روی بازیکن ذوب‌آهن داشت، باید با دریافت کارت زرد دوم اخراج می‌شد. این اشتباهی بود که داور انجام داد.

 

.

 

کارشناس داوری فوتبال کشور، گفت: در دقایق پایانی مسابقه قبل از گل دوم استقلال، چشمی در محوطه جریمه ذوب‌آهن سرنگون شد. او قصد داشت داور را فریب بدهد که موفق نشد، بنابراین در آن صحنه پنالتی صورت نگرفت.

 

.

 

دزفولی در مورد لزوم فرهنگ‌سازی رفتاری درست اعضای تیم‌ها نسبت به گروه داوری، عنوان کرد: یکی از کارها و انعکاس‌های مناسبی که باید رسانه‌ها داشته باشند، همین مسئله فرهنگ‌سازی رفتاری است. ربیعی سرمربی ذوب‌آهن، جنتلمن به تمام معناست و من ندیدم که اعتراض و هیاهو نسبت به داور انجام بدهد. در اطراف این مربی، ملیجک هم نیست که اعترض کند، اما رفتارهای مربی و اعضای تیم استقلال از ابتدای فصل نسبت به داوران پر از اعتراض و هیاهو بوده است.

وی با اشاره به اعتراض‌های سیدحسین حسینی، تصریح کرد: کاپیتان تیم فوتبال استقلال باید سمبل اخلاق باشد، اما او به شدت اعتراض می‌کرد که باید این موضوع اصلاح شود. 

کارشناس داوری فوتبال کشورمان در  مورد گل مردود استقلال هم گفت: قبل از اینکه گل استقلال به دلیل خطای هند مردود باشد، مهاجم این تیم در آفساید بود و کمک داور باید پرچم می‌زد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد