Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل نجار امروز شنبه با شرکت در نشست اضطراری شهرستان های لامرد و مُهر ضمن تقدیر از تحمل مردم مناطق سیل زده، با اشاره به اقدامات اجرایی ستاد بحران کشور در حوادث گفت: در حوادث کشور از سیل گلستان تا خوزستان، نزدیک به  ۸۳ هزار واحد مسکونی ظرف یک سال ساخته شد و بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکونی تعمیر شد.

وی گفت: دولت همیشه در کنار مردم خسارت دیده است و در این راستا ۲۰ میلیون تومان بابت اسکان موقت و انتقال به اسکان دائم پرداخت می‌کند که این ۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض برای فردی است که خانه او تخریب می شود و نیاز به نوسازی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از اختصاص تسهیلات  ۱۵۰ میلیون تومانی برای خانه های نیازمند نوسازی شهری (با سود ۵ درصد) و روستایی (با سود۴ درصد) و پرداخت ۶۰ میلیون تومان کمک بلاعوض خبر داد و گفت: مازاد بر موارد فوق، در هر جا که حادثه داشته ایم کلیه سیمان مورد نیاز ساختمان توسط بنیاد مستضعفان تأمین می شود و  آنچه‌ که نیاز به خدمات فنی است رایگان و اگر پروانه ساخت نیاز است دولت هزینه های آن را می پذیرد.

نجار اضافه کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ماموریت ساخت و ساز را دارد لذا این امکانات و اختیارات را نیز دارد.

وی با اشاره به بعد معیشتی مردم بحران زده گفت: ما ۳۰ میلیون تومان تسهیلات و ۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض را تامین می کنیم یعنی در مجموع ۵۰ میلیون تومان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت   در بحث تعمیرات نیز تا سقف ۳۰ میلیون تومان تسهیلات و ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض اقدام خواهد شد.

همچنین در ادامه فعالیت های امدادی به خسارت دیدگان سیل اخیر در جنوب فارس، صبح امروز نماینده جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از شهرهای شهرستان مُهر بازدید کرد و از نزدیک با مسائل و مشکلات شهرهای شهرستان آشنا شدند.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در جریان سفر به شهرستان مهر از پروژه‌های عمرانی شهرداری‌های شهرستان مُهر بازدید کرد.

شهرستان های لامرد و مُهر به ترتیب در فاصله ۳۶۵ و ۳۳۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارند.

برچسب‌ها لامرد امداد رسانی گزارش ملی سیلاب ها سیل فارس پروندهٔ خبری وقوع سیلاب در ۴ استان جنوبی و تلاش برای امدادرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لامرد امداد رسانی گزارش ملی سیلاب ها لامرد امداد رسانی گزارش ملی سیلاب ها سیل فارس میلیون تومان کمک بلاعوض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در جریان این بازدید اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه مهم از ۱۲ سال پیش آغاز شد، اما تا سال ۱۴۰۰ تنها حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و متاسفانه چندین سال نیز کار معطل مانده بود.

وی ادامه داد: در سفر استانی رئیس جمهور به این استان، آیت‌الله رئیسی تاکید کردند که این پروژه با جدیت دنبال شود؛ الحمدلله با تزریق حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پس از ۱۲ سال امروز شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح آبرسانی هستیم. امیدواریم این پروژه تا فصل پاییز به بهره‌برداری برسد تا مردم این شهرستان و منطقه از برکات این طرح آبرسانی بهره‌مند شوند.

منصوری خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین حدود پنج و نیم میلیون متر مکعب آب شرب مردم  منطقه، حدود ۳ میلیون متر مکعب آب نیز به صنعت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب در مقابل ایران شد
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد