Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه عرب امروز، شنبه از تلاش سازمان برای تسهیل مذاکرات بین طرف‌های سیاسی سودان استقبال کرد. وزارت خارجه مصر نیز حمایت قاهره را از تحرک کنونی سازمان ملل در جهت برقراری ثبات در سودان اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک منبع اتحادیه عرب آمده است: از تلاش سازمان ملل از طریق هیئت آن در خارطوم برای تلاش با طرف‌های سودانی جهت تسهیل روند سیاسی با هدف آغاز مذاکرات سودانی و حل و فصل مشکلات فرا روی مرحله انتقالی استقبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع توضیح داد: این حمایت براساس توجه اتحادیه عرب بر حفظ دستاوردهای ملت سودان در دو سال گذشته است.

اتحادیه عرب همچنین افزود، این حمایت از اهمیت حل و فصل دلایل بی‌ثباتی سیاسی، اجتماعی و اقتصادی سودان نشات می‌گیرد.

این منبع آمادگی و عزم اتحادیه عرب برای همکاری کامل با سازمان ملل جهت کمک به دستیابی به توافقات به منظور تحقق خواسته‌های ملت سودان و برقراری ثبات، امنیت و توسعه و دموکراسی را اعلام کرد.

پیشتر فولکر پرتس رئیس هیئت سازمان ملل در سودان گفته بود، روند سیاسی بین طرف‌های سودانی را برای توافق بر سر خروج از بحران سیاسی کنونی کلید زده است.

همچنین در بیانیه وزارت خارجه مصر آمده است: مصر از نزدیک تحولات اخیر سودان را دنبال می‌کند و در این راستا از تحرک سازمان ملل برای برقراری ثبات در این کشور حمایت می‌کند.

در این بیانیه اشاره شده است: اقدام سازمان ملل در راستای به جریان انداختن مذاکرات بین سودانی‌ است؛ مساله‌ای که منجر به حل بحران کنونی و مانع از کشیده شدن کشور به سمت آشوب شود.

قاهره از تمام طرف‌ها خواست نخست‌وزیر انتقالی توافقی جدید را انتخاب و در اسرع وقت دولت تشکیل دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پوتين نیکول پاشینیان قزاقستان سازمان ملل اتحادیه عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور

 فرمانده انتظامی کردستان در جمع فعالان سیاسی، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای امنیت بیان داشت: دشمنان اسلام با هدف قراردادن موضوع عفاف و حجاب، در جامعه درصدد ترویج بی حیایی و بی عفتی در جامعه هستند.

سردار علی آزادی افزود: تضعیف عفاف و حجاب در جامعه زمینه ساز کاهش امنیت است و استحکام بنیان خانواده را به خطر می‌اندازد.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت طرح نور نیازمند حمایت مردمی است، بیان داشت: اجرای طرح نور در جامعه، طبق قانون خواسته مسئولان و مطالبه عمومی مردم برای مقابله با ناهنجاری می‌باشد.

سردار آزادی در ادامه با قدردانی از تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور در اجرای طرح نور، از علما، احزاب سیاسی و مردم که در این طرح مهم همانند دیگر ماموریت با پلیس همراهی، مشارکت نموده اند، تشکر و قدردانی کرد.

 در این جلسه جمعی از فعالان سیاسی استان ضمن بیان نکته نظرات خود از اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت و از اقدامات پلیس استان در این خصوص و ایجاد امنیت و آرامش روانی شهروندان تقدیر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • سازمان بانکداری اروپا: بیش از ۹۰ درصد از بانکداران ثروتمند اتحادیه اروپا مرد هستند
  • حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • هرمزگان پیشتاز در ابتکار و تحول قضائی
  • فعال سیاسی اصلاح طلب: تحولات جهانی به سود ایران است
  • واکنش اتحادیه جهانی علمای مسلمان به خیزش دانشجویان در حمایت از فلسطین
  • اتحادیه اروپا در هیچ حوزه سیاسی درست عمل نکرده است
  • اتحادیه جهانی علمای مسلمان: خیزش‌های دانشجویی برای حمایت از فلسطین را ارج می‌نهیم
  • ابتکار عمل یزدی‌ها برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تقدیر شد
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان