Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید علی احمد زاده روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در یاسوج اظهار داشت: مدیران برای توسعه استان و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان دلسوز باشند و مطالبه گری کنند.

وی افزود: فقر، بیکاری و محرومیت را با آینده نگری و تلاش شبانه روزی می توان از چهره استان زدود.

کهگیلویه و بویراحمد در اجرای هیچ کدام از سدهایش دیده نشده است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان ۱۰ درصد منابع آب کشور را داراست اما به خوبی دیده نشده و هر سدی هم در خروجی استان ساخته اند هیچ سودی برای استان دیده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سد چم‌شیر ، کوثر، مارون از جمله این سد ها هستند که شهرهای استان از آن بهره ای نمی برند.

احمد زاده ابراز داشت: برای پیگیری سد آبریز به همراه نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی مراجعه کردیم اما بحث تالاب شادگان مطرح شد.

وی ادامه داد: اسم سد را هم از آبریز به مارون ۲ تغییر داده اند که انتظار ایجاد کنند که این سد جدید، آب مارون یک هم به خطر می اندازد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از دلایلی که مطرح شده این است که سد آبریز تالاب شادگان را خشک می کند و گاو میش ها از بین می روند اما به این که مردم استان ما آب ندارند توجهی نمی شود.

خوزستان حق آبه ۷۵۰ میلیون متر مکعبی از مارون یک دارد اما اکنون ۹۵۰ میلیون اضافه برداشت دارد و باید حقابه را رعایت کند. 

وی تاکید کرد: شهر یاسوج و روستاهای این استان با مشکل جدی تامین آب مواجه هستند و باید فکری اساسی اندیشیده شود.

مدیران و مسئولان استانی طرح سند آمایش سرزمینی را جدی بگیرند 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: سند آمایش سرزمینی استان تصویب شده و برای بازنگری به دستگاه های اجرایی استان ارسال شده است.

وی بیان کرد: دورنمای رشد استان بر اساس این سند مشخص می شود و مدیران به راحتی در بازنگری طرح دقت کنند و این طرح مهم را سرسری نگیرند.

احمد زاده عنوان کرد: برخی جاها بلند پروازی خوب است و باید آینده مان را خوب ببینیم و برای آن تلاش شود.

کهگیلویه و بویراحمد ۹۶۰ میلیارد تومان بدهی به بخش خصوصی دارد

وی ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد ۹۶۰ میلیارد تومان بدهی به بخش خصوصی دارد و از این میزان ۸۰۰ میلیارد تومان مربوط به پیمانکاران است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تهاتر نوع اول و دوم فرصت استثنایی دولت برای پرداخت چنین ارقامی است که باید متولیان امر از آن به خوبی استفاده کنند.

احمد زاده تصریح کرد: نامه ای به وزارت ارسال شود تا کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یک استان محروم بهره بیشتری از این ظرفیت قانونی ببرد و تا بتواند مطالبات اش به بخش خصوصی را پرداخت کند.

علی شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در این نشست بیش از پنج دستور کار شامل مصوبات شورای فرهنگ عمومی، جذب منابع بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه، شیوه نامه تهاتر نوع اول و دوم، آمایش سرزمینی و غیره بررسی شدند.

وی ادامه داد: ۹۹۲ میلیارد تومان برای بحث اشتغال در حوزه ۵۷ طرح صنعت و ۲۱۴ طرح کشاورزی از محل بند الف تبصره ۱۸ سهم استان در سال جاری است.

شهابی نسب بر بازنگری طرح آمایش سرزمینی توسط دستگاه های اجرایی استان که چشم انداز سند آمایش سرزمین در سال ۱۴۲۴ است تاکید کرد. 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد سازمان برنامه و بودجه یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد سازمان برنامه و بودجه یاسوج کهگیلویه و بویراحمد سازمان برنامه و بودجه یاسوج استاندار کهگیلویه و بویراحمد آمایش سرزمینی میلیارد تومان احمد زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد