Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@17:00:47 GMT

دبیر جشنواره مد و لباس فجر معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۶۶۲۰

دبیر جشنواره مد و لباس فجر معرفی شد

 همزمان با برگزاری دومین جلسه شورای سیاستگذاری یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، سپیده یاقوتی به عنوان دبیر یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر معرفی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی و مسئول کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، در دومین جلسه شورای سیاستگذاری یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر طی حکمی دکتر سپیده یاقوتی را به عنوان دبیر جشنواره معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حکم چنین آمده است:

«این جشنواره، به مثابه فراگیرترین رویداد تخصصی مد و لباس در ایران می تواند، با درایت و توانمندی شما در برنامه ریزی ها و نظارت های مستمر، محور تحول آفرینی آینده نگری، بازآفرینی ارزشهای دینی، ملی و قومی، احیا و توسعه زیبایی شناسی بومی در کشور شود. امید است با اتکاء به فضل الهی، سرکار عالی در تعالی با دبیران بخش های مختلف، مدیران کارگروه ساماندهی مد و لباس و استان ها بتوانید موجب گسترش و تقویت سبک پوشش عفیفانه ـ اسلامی و توسعه هنر ـ صنعت مد و لباس در تولیدات داخلی باشید.»

سپیده یاقوتی مدرس دانشگاه، طراح و پژوهشگر حوزه پارچه و لباس، دارای مدرک کارشناسی طراحی پارچه و لباس، کارشناسی ارشد و دکترای پژوهش هنر از دانشگاه الزهرا(س) است.

سید مجید امامی در ادامه جلسه از زحمات و تلاش های صدیقه پاکبین به عنوان دبیر چهار دوره جشنواره مد و لباس فجر تقدیر و قدردانی کرد.

گفتنی است در دومین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره مد و لباس کشور درباره فراخوان، پوستر، محتوای تخصصی و زمان برگزاری جشنواره بحث و تصمیم گیری شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

انتخاب عاطفه خادمی، بر اساس ماده واحده تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی در جلسه اسفند سال گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز بر اساس مصوبه بهمن ۱۴۰۲ شورای معین این شورا به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسید.

پیش از این سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بود.

دیگر خبرها

  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی